Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:dohodou (ASAP)
Informácie o pracovnom mieste
• Evidencia a kontrola príjmov a výdavkov, zodpovednosť za všetky prijaté a vystavené faktúry.
• Vypracovávanie štatistík príjmov a výdavkov spoločnosti.
• Plnenie zmluvných povinností podľa zmlúv uzatvorených s B2B partnermi.
• Evidencia a príprava účtovných dokladov pre spracovanie účtovníctva.
• Zodpovednosť za prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov, príprava pracovných zmlúv a všetkých dokumentov pri prijímaní alebo ukončovaní pracovného pomeru zamestnancov.
• Príprava podkladov pre výpočet miezd, kontrola úhrad miezd.
Krátky popis pozície
Finančno-personálny manažér je zodpovedný za ekonomické fungovanie spoločnosti, sledovanie príjmov a výdavkov a taktiež plnenie zmluvných povinností. Úlohou finančno-personálneho manažéra je tiež zabezpečenie celkovej personálnej agendy spoločnosti.
Benefity a ďalšie výhody:
• Možnosť pracovať pre stabilnú spoločnosť s ambíciami ďalšieho rastu.
• Atraktívne pracovné prostredie s dobrým prístupom s MHD.
• Vlastné parkovacie miesto.
• Zázemie pre osobný rozvoj a sebarealizáciu.
• Dva dni zamestnaneckého voľna navyše.
• Firemný notebook a telefón.
• Atraktívne platové ohodnotenie (trojzložkové ohodnotenie, ktoré reflektuje Váš vklad a dosiahnuté výsledky).
Informácie pre uchádzača:
• Termín nástupu dohodou (marec/apríl).
• V prípade záujmu Vás prosíme zaslať životopis na e-mail email - je potrebné v maily označiť pracovnú pozíciu o ktorú máte záujem.
• Vybraní uchádzači budú pozvaní na pracovný pohovor.
• Zaslaním svojich osobných údajov dávate súhlas spoločnosti k spracovaniu svojich osobných údajov v databáze uchádzačov o zamestnanie t. j. k ich ukladaniu na nosiče dát, uchovávaniu, vyhľadávaniu v nich, triedeniu, kombinovaniu a likvidácií v zmysle Zákona č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Súhlas poskytujete na dobu neurčitú až do jeho písomného odvolania.
Všeobecne požadované znalosti:
• Komunikačné schopnosti slovom a písmom
• Spoľahlivosť a zodpovednosť za zverené úlohy.
• Ekonomické myslenie, práca s financiami.
• Samostatnosť, slušné vystupovanie, komunikácia na profesionálnej úrovni.
• Chuť pracovať a učiť sa nové veci.
• Počet rokov praxe: 2 roky.
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:vysokoškolské II. stupňa
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (začiatočník - A2)
Iné znalosti:
Fakturácia, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word, Personalistika