Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Druh pracovného pomeru:
Informácie o pracovnom mieste
- Príprava, spracovanie zamestnaneckých zmien pre zamestnancov na Slovensku (dokumenty, systémy) - Vytváranie a správa zamestnaneckých spisov a záznamov v súlade s legislatívnymi požiadavkami vrátane GDPR - Spracovanie a kontrola správnosti a úplnosti dokladov o zamestnaní (vstupné a výstupné doklady, životný cyklus zamestnanca) - Organizovanie zdravotných prehliadok zamestnancov a súvisiacej agendy vrátane výkazníctva - Príprava podkladov súvisiacich so spracovaním miezd - Riadiť všetky aktivity súvisiace s pred-onboardingom, nástupom a odchodom zamestnancov - Poskytovať pravidelnú analýzu ľudských zdrojov a reportovanie KPI zo systémov pre riadenie a využitie ľudských zdrojov - Pomoc pri správe dochádzkového a personálneho systému - Spracovanie dokumentov súvisiacich s dochádzkou - Administrácia benefitov - Účasť na rôznych HR projektoch a aktivitách - Asistencia pri implementácii HR procesov a smerníc
Benefity a ďalšie výhody:
- Firemný príspevok do III. pilier - 5 dní dovolenky navyše ročne nad rámec zákoníka práce - Program zamestnaneckej pomoci pre zamestnancov a ich rodinných príslušníkov - Pružná pracovná doba - Možnosť pracovať na home office
Informácie pre uchádzača:
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku. Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Všeobecne požadované znalosti:
- Prax na podobenj pozicií (Min. 1 rok) - Preukázaná prax v pracovnoprávnej oblasti a reálna znalosť Zákonníka práce - Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni - Zodpovednosť, spoľahlivosť, proaktivita, flexibilita a zameranie na detail - Skúsenosti s MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:vysokoškolské II. stupňa