Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
Pridaj sa k stabilnému
zamestnávateľovi

Referent správy procesného systému pre HR oddelenie (m/ž)

LIDL Slovenská republika v. o. s. - Kariérne možnosti na centrále

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce

Bratislava
Centrála spoločnosti, Ružinovská 1E, 821 02 Bratislava


Náplň práce, informácie o pracovnom mieste

• Tvojou zodpovednosťou bude spravovať interný systém ARIS pre celý úsek HR.
• Budeš kontrolovať, evidovať, modelovať a spravovať procesy, ako aj prekladať ich z a do nemčiny.
• Na starosti budeš mať aj administratívnu činnosť a podporu oddelenia firemnej kultúry.
• Medzi tvoje úlohy bude patriť aj podpora a distribúcia benefitov pre zamestnancov či komunikácia v rámci spoločnosti a s dodávateľmi.


Ponúkaný plat

1400 EUR

Upresnenie platových podmienok

Nástupná mesačná mzda pri úväzku 40 hod./týž.: 1.400 €

Garantovaný nárast mzdy v pracovnej zmluve prvé tri roky.

Benefity a ďalšie výhody

• Stabilná práca, v ktorej dostaneš hneď pracovný pomer na dobu neurčitú,
• zaujímavá mzda, pri ktorej medzi mužmi a ženami nerobíme rozdiely,
• zaškolenie krok po kroku, čím sa však tvoje vzdelávanie nekončí – rozvoju a kariérnemu rastu zdar,
• flexibilný pracovný čas, ktorý si zladíš so svojimi kolegami a tiež priestor pracovať na home office,
• bezplatné jazykové vzdelávanie v nemeckom alebo v anglickom jazyku,
• benefity si „nakúpiš“ v našom portáli v celkovej hodnote do 250€ ročne. Je na tebe, či sa rozhodneš podporiť svoje zdravie napr. formou Multisport karty, dostaneš balíček pre deti, získaš lístky do kina alebo poukážky na výhodný nákup do kníhkupectva či lekárne,
• okrem toho ťa čaká aj vitamínový balíček, darček k narodeninám a Vianociam, letná grilovačka, zdravé raňajky či iné zľavy u našich partnerov,
• poskytneme ti penzijné pripoistenie po 1 odpracovanom roku vo výške 200€/rok,
• pri pracovnom výročí sa môžeš tešiť na finančný príspevok ako odmenu za dlhoročnú prácu,
• máš vo svojom okolí niekoho, komu by si prácu v Lidli odporučil? Výborne, čaká ťa za to odmena až do výšky 600€,
• nevieš si rady pri psychologických, právnych či finančných problémoch? Využiť môžeš bezplatný asistenčný portál.

V prípade otázok zavolaj na našu kandidátsku linku 02/58279505, ktorá je pre teba k dispozícii od pondelka do piatka v čase od 8:00 – 17:00.


Termín nástupu do práce

dohodou (ASAP)

Termín ukončenia výberového konania

14.12.2022

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
Nemecký jazyk (stredne pokročilý - B2)

Iné znalosti

Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word

Všeobecne požadované znalosti

• Máš ukončené aspoň stredoškolské vzdelanie s maturitou. Si absolvent? Táto pozícia je vhodná aj pre teba.
• Aktívne ovládaš nemecký jazyk. Ak ovládaš anglický jazyk, je to výhodou.
• Ovládaš prácu s počítačom a programy MS Word, Excel a PowerPoint na užívateľskej úrovni.
• Ovládanie systému ARIS je výhodou. Ak si sa so systémom ARIS ešte nestretol a máš procesné myslenie, radi ťa v ňom zaučíme.
• Si tímový hráč s technickým a pozitívnym myslením.
• Zorganizovať si svoje úlohy či termíny s kolegami je pre teba hračka.
• Si aktívny vodič a máš vodičský preukaz typu B.


Vhodné pre absolventov

Áno

Vodičský preukaz

skupina: B

Vodičský preukaz

skupina: B

Viac o kariérnych možnostiach v našej spoločnosti nájdeš na

kariera.lidl.sk