Recepčná v showroome s nábytkom

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

  • Miesto práce:
    New Living Center
    Rožňavská 4
    821 04 Bratislava
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    1000 - 1200 EUR
    odmeňovací systém podľa výkonu
    Zobraziť viac
  • Druh pracovného pomeru:
  • Termín nástupu do práce:
    od 1.7.2023

Informácie o pracovnom mieste

pracovník prvého kontaktu, príjemné vystupovanie
- práca na recepcii
- vítanie, ohlasovanie a uvádzanie návštev, príprava občerstvenia a zasadacej miestnosti
- zodpovednosť za poriadok a čistotu v showroome
- poskytovanie všeobecných informácii či už osobne alebo telefonicky
- zabezpečenie administratívnych činností
- pomocné práce pri tvorbe rozpočtu projektu
-spracovanie cenových ponúk prezentácií (znalosť MS Office )
-aktívna spolupráca s ostatnými zamestnancami spoločnosti
-plnenie úloh podľa pokynov nadriadeného
Podrobné informácie o náplní administratívnej činnosti budú uchádzačom predstavené v prvom kole pracovného pohovoru


Benefity a ďalšie výhody:

moderné a príjemné pracovné prostredie
možnosť profesionálneho rastu a osobného rastu
nefinančné benefity - kurzy angličtiny, nápoje,

Informácie pre uchádzača:

Nie je to klasická práca recepčnej. Poskytuje okrem vítania zákazníkov aj ďalšie spektrum administratívnej a organizačnej činnosti. Preto hľadáme výraznú, schopnú a doteraz úspešnú osobnosť, ktorá už vo svojej doterajšej práci dosiahla dobré výsledky a na druhej strane preukázala schopnosť čeliť aj čiastočne rutinným činnostiam.
Potrebujeme do tímu samostatného, univerzálneho a ochotného prispievať k dobrej a príjemnej atmosfére.
Bude sa od vás očakávať pomoc a podpora, nakoľko budete jedna z kľúčových osôb, od ktorej bude závisieť prvý dojem pri vstupe do showroomu.
Odmenou vám okrem iného môže byť aj práca v estetickom prostredí pre spoločnosť, ktorá drží rôzne ocenenia a spolupracuje aj na mnohých rezidenčných projektoch. Za predpokladu dobrých výsledkov a spokojnosti vedenia, existuje možnosť kariérneho rastu a zvyšovanie kompetencií. Môžete postupne prevziať čoraz väčšiu zodpovednosť.

Všeobecne požadované znalosti:

Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)


Vítané predchádzajúce skúsenosti s podobnou prácou
- Príjemné a reprezentatívne vystupovanie
- Komunikatívnosť, ochota
- kultivovaný slovný a písomný prejav
- prezentovanie
- samostatnosť
- plánovanie a organizovanie práce
- ochota čo najviac pomôcť vedeniu zabezpečiť efektívnejší chod zverenej oblasti

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (mierne pokročilý - B1)
  • Vhodné pre absolventov:
    Áno
  • Vodičský preukaz:
    B, B1

Iné znalosti:

Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word