Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:od 1.7.2023
Informácie o pracovnom mieste
pracovník prvého kontaktu, príjemné vystupovanie
- práca na recepcii
- vítanie, ohlasovanie a uvádzanie návštev, príprava občerstvenia a zasadacej miestnosti
- zodpovednosť za poriadok a čistotu v showroome
- poskytovanie všeobecných informácii či už osobne alebo telefonicky
- zabezpečenie administratívnych činností
- pomocné práce pri tvorbe rozpočtu projektu
-spracovanie cenových ponúk prezentácií (znalosť MS Office )
-aktívna spolupráca s ostatnými zamestnancami spoločnosti
-plnenie úloh podľa pokynov nadriadeného
Podrobné informácie o náplní administratívnej činnosti budú uchádzačom predstavené v prvom kole pracovného pohovoru
Benefity a ďalšie výhody:
moderné a príjemné pracovné prostredie
možnosť profesionálneho rastu a osobného rastu
nefinančné benefity - kurzy angličtiny, nápoje,
Informácie pre uchádzača:
Nie je to klasická práca recepčnej. Poskytuje okrem vítania zákazníkov aj ďalšie spektrum administratívnej a organizačnej činnosti. Preto hľadáme výraznú, schopnú a doteraz úspešnú osobnosť, ktorá už vo svojej doterajšej práci dosiahla dobré výsledky a na druhej strane preukázala schopnosť čeliť aj čiastočne rutinným činnostiam.
Potrebujeme do tímu samostatného, univerzálneho a ochotného prispievať k dobrej a príjemnej atmosfére.
Bude sa od vás očakávať pomoc a podpora, nakoľko budete jedna z kľúčových osôb, od ktorej bude závisieť prvý dojem pri vstupe do showroomu.
Odmenou vám okrem iného môže byť aj práca v estetickom prostredí pre spoločnosť, ktorá drží rôzne ocenenia a spolupracuje aj na mnohých rezidenčných projektoch. Za predpokladu dobrých výsledkov a spokojnosti vedenia, existuje možnosť kariérneho rastu a zvyšovanie kompetencií. Môžete postupne prevziať čoraz väčšiu zodpovednosť.
Všeobecne požadované znalosti:
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Vítané predchádzajúce skúsenosti s podobnou prácou
- Príjemné a reprezentatívne vystupovanie
- Komunikatívnosť, ochota
- kultivovaný slovný a písomný prejav
- prezentovanie
- samostatnosť
- plánovanie a organizovanie práce
- ochota čo najviac pomôcť vedeniu zabezpečiť efektívnejší chod zverenej oblasti
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (mierne pokročilý - B1)
-
Vhodné pre absolventov:Áno
-
Vodičský preukaz:B, B1
Znalosti:
Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word