Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

  • Miesto práce:
    Mlynské Nivy 12, Bratislava (Hybridný model práce s možnosťou home office)
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    1200 EUR
    Minimálny základný plat na tejto pozícii začína od 1200 EUR brutto/mesiac/plný úväzok. Naša ponuka pre vás môže byť vyššia na základe vašich zručností a skúseností a bude zahŕňať ďalšie odmeny a výhody. Zo zákona sme povinní zverejniť základnú zložku mzdy (minimálnu mzdu) pre inzerované pozície. Vaše odborné kompetencie, kvalifikáciu a skúsenosti starostlivo zohľadňujeme v našom balíku odmeňovania a/alebo pri ponuke iných pozícií. Našou filozofiou odmeňovania je spravodlivé odmeňovanie, pričom zohľadňujeme aj situáciu na trhu a hodnotu, ktorú môžu zamestnanci priniesť spoločnosti Swiss Re.
    Zobraziť viac
  • Druh pracovného pomeru:
  • Termín nástupu do práce:
    dohodou (ASAP)

Informácie o pracovnom mieste

Ak si komunikatívny/komunikatívna, rad/a pracuješ s ľuďmi a si organizačný typ, neváhaj a čítaj ďalej!


Čomu sa budeš venovať?


- Organizácia služobných ciest (rezervácie letov, transferov, ubytovania atď.)

- Organizácia návštev klientov (rezervácia miestností, registrácia hostí, objednávanie občerstvenia atď.)

- Organizácia interných stretnutí (rezervácia miestností, rezervácia v kalendári, organizovanie interných/externých telekonferencií, videokonferencií, stretnutí MS Teams)

- Podpora pri riadení podujatí (napr. oznámenie a distribúcia pozvánok)

- Aktívna správa údajov v systéme CRM (vytváranie a aktualizácia nových/existujúcich kontaktov, partnerov a cieľových skupín)

- Vypĺňanie a kontrola výkazov výdavkov, spracovanie došlých faktúr

- Podpora globálnej klientely z našej krásnej kancelárii v Bratislave!


Koho hľadáme?



- Približne 1 rok pracovných skúseností v administratíve alebo v akejkoľvek príbuznej oblasti

- Anglický jazyk slovom aj písmom, akýkoľvek iný európsky jazyk bude výhodou

- Veľmi dobrá znalosť nástrojov MS Office (Outlook, PowerPoint, Excel, Word)

- Výborné komunikačné a organizačné schopnosti



Chcel/a by si to vyskúšať? Tešíme sa na tvoj životopis!

Benefity a ďalšie výhody:

Čo ti ponúkame?



Môžeš sa tešiť na ďalšie odmeny a výhody vrátane:



- Atraktívne prémie založené na výkone

- Mimoriadne flexibilný pracovný čas v hybridnom nastavení, ktorý umožní pracovať aj z domu (je potrebné presťahovanie na Slovensko)

- Moderné kancelárske priestory v atraktívnej lokalite

- 5 dní dovolenky navyše

- Príspevok na obed plne hradený spoločnosťou Swiss Re

- Bonus za odporúčanie

- Príspevok na dôchodkové a rizikové poistenie

- Dni zdravotného voľna a podpora pri práceneschopnosti

- Príspevok na verejnú dopravu

- Multisport karta

Informácie pre uchádzača:

Sme zamestnávateľom s rovnakými príležitosťami a ceníme si rozmanitosť v našej spoločnosti. Nediskriminujeme na základe rasy, náboženstva, farby pleti, národnosti, pohlavia, sexuálnej orientácie, veku, rodinného stavu, postavenia veterána alebo zdravotného postihnutia.



Všetkým uchádzačom/uchádzačkám poskytujeme spätnú väzbu prostredníctvom e-mailu. Ak ste od nás nedostali odpoveď, skontrolujte si priečinok so spamom.

Požiadavky na zamestnanca

  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
  • Vhodné pre absolventov:
    Áno
  • Vhodné pre osoby so ZP:
    Áno
  • Vhodné pre mladistvého:
    Áno
  • Vhodné pre občana z Ukrajiny:
    Áno