Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

  • Miesto práce:
    Mlynské Nivy 12, Bratislava (Hybridný model práce s možnosťou home office)
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    1500 EUR
    Minimálny základný plat na tejto pozícii začína od 1500 EUR brutto/mesiac/plný úväzok. Naša ponuka pre vás môže byť vyššia na základe vašich zručností a skúseností a bude zahŕňať ďalšie odmeny a výhody. Zo zákona sme povinní zverejniť základnú zložku mzdy (minimálnu mzdu) pre inzerované pozície. Vaše odborné kompetencie, kvalifikáciu a skúsenosti starostlivo zohľadňujeme v našom balíku odmeňovania a/alebo pri ponuke iných pozícií. Našou filozofiou odmeňovania je spravodlivé odmeňovanie, pričom zohľadňujeme aj situáciu na trhu a hodnotu, ktorú môžu zamestnanci priniesť spoločnosti Swiss Re.
    Zobraziť viac
  • Druh pracovného pomeru:
  • Termín nástupu do práce:
    dohodou (ASAP)

Informácie o pracovnom mieste

Baví ťa skúmať, ako veci skutočne fungujú, a čo všetko je za tým? Si pripravený/á učiť sa od kolegov s dlhoročnými skúsenosťami a podieľať sa na spoločnom tímovom úspechu?

Do nášho tímu hľadáme pracovitého, nadšeného a motivovaného biznis analytika v rámci IT divízie Swiss Re!

Do tvojej náplne práce bude spadať:

Biznis analýza nových požiadaviek, nových IT riešení a taktiež udržiavanie doterajšieho IT nastavenia - to znamená:

- Zhromažďovanie a analýza požiadaviek na nové riešenia a prípadné vylepšenia systému v úzkej spolupráci so seniornými kolegami a našimi obchodnými partnermi

- Zaznamenávanie špecifických požiadaviek do systémov a ich dokumentovanie

- Úzka spolupráca s našimi aplikačnými inžiniermi počas implementácie nových IT riešení a zabezpečenie presného zdokumentovania procesu

- Vyvíjanie, vykonávanie a dokumentovanie funkčných/nefunkčných testovaní

- Samostatné riadenie svojej práce a práca na čiastkových projektov


Podpora biznisu a monitorovanie procesu, konkrétne:


- Zabezpečovanie pohybu a správy finančných údajov v úzkej spolupráci s ostatnými technickými tímami a obchodnými partnermi

- Monitorovanie a údržba rozhraní a pohybu údajov

- Kontrola kvality údajov

- Podpora činností pri kvartálnej uzávierke


Si pre nás ten pravý/á?


Náš nový/á člen/ka by mal/a mať:


- Vysokoškolské vzdelanie v oblasti obchodnej administratívy, ekonomiky, informačných technológií alebo ekvivalentné vzdelanie

- Anglický jazyk slovom aj písmom, nemecký jazyk by bol výhodou

- Veľmi dobrá znalosť nástrojov MS Office (Outlook, PowerPoint, Word a najmä Excel)


Výhodou sú:

- Dobrá znalosť jazyka SQL

- Znalosť základných účtovných princípov

- Pracovné skúsenosti na pozícii biznis analytika alebo na rovnocennej pozícii by boli výhodou

Informácie pre uchádzača:

Pracovná zmluva je podpisovaná s externou agentúrou, čo však pre teba takmer nič nemení.

Sme zamestnávateľom s rovnakými príležitosťami a ceníme si rozmanitosť v našej spoločnosti. Nediskriminujeme na základe rasy, náboženstva, farby pleti, národnosti, pohlavia, sexuálnej orientácie, veku, rodinného stavu, postavenia veterána alebo zdravotného postihnutia.



Všetkým uchádzačom/uchádzačkám poskytujeme spätnú väzbu prostredníctvom e-mailu. Ak ste od nás nedostali odpoveď, skontrolujte si priečinok so spamom.

Požiadavky na zamestnanca

  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
  • Vhodné pre absolventov:
    Áno
  • Vhodné pre osoby so ZP:
    Áno
  • Vhodné pre mladistvého:
    Áno
  • Vhodné pre občana z Ukrajiny:
    Áno