Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Miesto práce:Mlynské Nivy 12, Bratislava (Hybridný model práce s možnosťou home office)
-
Ponúkaný plat (základná mzda):1500 EURZobraziť viac
Minimálny základný plat na tejto pozícii začína od 1500 EUR brutto/mesiac/plný úväzok. Naša ponuka pre vás môže byť vyššia na základe vašich zručností a skúseností a bude zahŕňať ďalšie odmeny a výhody. Zo zákona sme povinní zverejniť základnú zložku mzdy (minimálnu mzdu) pre inzerované pozície. Vaše odborné kompetencie, kvalifikáciu a skúsenosti starostlivo zohľadňujeme v našom balíku odmeňovania a/alebo pri ponuke iných pozícií. Našou filozofiou odmeňovania je spravodlivé odmeňovanie, pričom zohľadňujeme aj situáciu na trhu a hodnotu, ktorú môžu zamestnanci priniesť spoločnosti Swiss Re. -
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:dohodou (ASAP)
Informácie o pracovnom mieste
Baví ťa skúmať, ako veci skutočne fungujú, a čo všetko je za tým? Si pripravený/á učiť sa od kolegov s dlhoročnými skúsenosťami a podieľať sa na spoločnom tímovom úspechu?
Do nášho tímu hľadáme pracovitého, nadšeného a motivovaného biznis analytika v rámci IT divízie Swiss Re!
Do tvojej náplne práce bude spadať:
Biznis analýza nových požiadaviek, nových IT riešení a taktiež udržiavanie doterajšieho IT nastavenia - to znamená:
- Zhromažďovanie a analýza požiadaviek na nové riešenia a prípadné vylepšenia systému v úzkej spolupráci so seniornými kolegami a našimi obchodnými partnermi
- Zaznamenávanie špecifických požiadaviek do systémov a ich dokumentovanie
- Úzka spolupráca s našimi aplikačnými inžiniermi počas implementácie nových IT riešení a zabezpečenie presného zdokumentovania procesu
- Vyvíjanie, vykonávanie a dokumentovanie funkčných/nefunkčných testovaní
- Samostatné riadenie svojej práce a práca na čiastkových projektov
Podpora biznisu a monitorovanie procesu, konkrétne:
- Zabezpečovanie pohybu a správy finančných údajov v úzkej spolupráci s ostatnými technickými tímami a obchodnými partnermi
- Monitorovanie a údržba rozhraní a pohybu údajov
- Kontrola kvality údajov
- Podpora činností pri kvartálnej uzávierke
Si pre nás ten pravý/á?
Náš nový/á člen/ka by mal/a mať:
- Vysokoškolské vzdelanie v oblasti obchodnej administratívy, ekonomiky, informačných technológií alebo ekvivalentné vzdelanie
- Anglický jazyk slovom aj písmom, nemecký jazyk by bol výhodou
- Veľmi dobrá znalosť nástrojov MS Office (Outlook, PowerPoint, Word a najmä Excel)
Výhodou sú:
- Dobrá znalosť jazyka SQL
- Znalosť základných účtovných princípov
- Pracovné skúsenosti na pozícii biznis analytika alebo na rovnocennej pozícii by boli výhodou
Informácie pre uchádzača:
Pracovná zmluva je podpisovaná s externou agentúrou, čo však pre teba takmer nič nemení.
Sme zamestnávateľom s rovnakými príležitosťami a ceníme si rozmanitosť v našej spoločnosti. Nediskriminujeme na základe rasy, náboženstva, farby pleti, národnosti, pohlavia, sexuálnej orientácie, veku, rodinného stavu, postavenia veterána alebo zdravotného postihnutia.
Všetkým uchádzačom/uchádzačkám poskytujeme spätnú väzbu prostredníctvom e-mailu. Ak ste od nás nedostali odpoveď, skontrolujte si priečinok so spamom.
Požiadavky na zamestnanca
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
-
Vhodné pre absolventov:Áno
-
Vhodné pre osoby so ZP:Áno
-
Vhodné pre mladistvého:Áno
-
Vhodné pre občana z Ukrajiny:Áno