Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

  • Miesto práce:
    Mlynské Nivy 12, Bratislava (Hybridný model práce s možnosťou home office)
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    1200 EUR
    Minimálny základný plat na tejto pozícii začína od 1200 EUR brutto/mesiac/plný úväzok. Naša ponuka pre vás môže byť vyššia na základe vašich zručností a skúseností a bude zahŕňať ďalšie odmeny a výhody. Zo zákona sme povinní zverejniť základnú zložku mzdy (minimálnu mzdu) pre inzerované pozície. Vaše odborné kompetencie, kvalifikáciu a skúsenosti starostlivo zohľadňujeme v našom balíku odmeňovania a/alebo pri ponuke iných pozícií. Našou filozofiou odmeňovania je spravodlivé odmeňovanie, pričom zohľadňujeme aj situáciu na trhu a hodnotu, ktorú môžu zamestnanci priniesť spoločnosti Swiss Re.


    Zobraziť viac
  • Druh pracovného pomeru:
  • Termín nástupu do práce:
    dohodou (ASAP)

Informácie o pracovnom mieste

Vstúp do sveta zaisťovníctva ako Koordinátor Zaistenia a staň sa súčasťou tímu špecializovaných profesionálov/ odborníkov. Získaj nové vedomosti, nauč sa viac o poistných rizikách a ako ich predvídať, vybuduj si kariéru u jedného z popredných svetových poskytovateľov zaistenia, poistenia a iných foriem prenosu rizík na základe poistenia. Venuj svoj čas tomu, na čom ti najviac záleží a rozhodni sa, kedy, kde a ako budeš pracovať.


S kým budeš pracovať?

Na oddelení Business Services sa nachádza multikultúrny a dynamický team, ktorý momentálne zamestnáva viac ako 60 Business koordinátorov. Sú rozdelení do menších tímov podľa toho, aký trh v EMEA regióne zastrešujú. Okrem Business Coordinatorov sa v tíme nachádzajú aj odborníci na zaistné riziko (Underwriters) ako aj odborníci na komunikáciu s našimi klientami (Client Managers). Ak hľadáš prácu, v ktorej sa chceš rozvíjať, získavať nové znalosti a kariérne rásť, tak čítaj ďalej.


Ako bude vyzerať tvoj deň?

Ak hľadáš prácu, kde budeš môcť využiť svoje analytické zručnosti, logické myslenie, cudzí jazyk či komunikačné schopnosti, v tom prípade je práca Koordinátora zaistenia stvorená práve pre teba! Pracovná náplň je rôznorodá a zahŕňa hneď niekoľko úloh:

- vystupovať ako kontaktná osoba a administratívna podpora pre Client manažérov a Underwriterov
- spravovať portfólio existujúcich klientov
- zodpovedať za administratívu, zadávanie údajov do interných toolov, spravovanie a kontrola zmlúv
- koordinovať jednotlivé úlohy, pripravovať analýzy a reporty
- každodenné používanie moderných programov, aplikácií a MS Office balíčka
- možná účasť na rôznych projektoch a aktivitách v rámci tvojho oddelenia, ale aj mimo neho


Aké sú predpoklady na túto prácu?

Že si ešte nikdy nič obdobné nerobil a vyštudoval si úplne iné zamieranie? To nie je žiaden problém! Základnými predpokladmi na túto pozíciu sú:

- Logické a analytické zručnosti
- Plynulá angličtina slovom aj písmom. Ak však ovládaš aj iný európsky jazyk, určite ho budeš vedieť zužitkovať. Akýkoľvek iný európsky jazyk je výhodou (napr. nemčina, španielčina, francúzština, španielčina)
- Znalosť MS Office, najmä Excel
- Schopnosť pracovať v tíme ako aj individuálne

A zvyšok ťa naučíme!




Benefity a ďalšie výhody:

Čo ti ponúkame?


Môžeš sa tešiť na ďalšie odmeny a výhody vrátane:


- Atraktívne prémie založené na výkone
- Mimoriadne flexibilný pracovný čas v hybridnom nastavení, ktorý umožní pracovať aj z domu (je potrebné presťahovanie na Slovensko)
- Moderné kancelárske priestory v atraktívnej lokalite
- 5 dní dovolenky navyše
- Príspevok na obed plne hradený spoločnosťou Swiss Re
- Bonus za odporúčanie
- Príspevok na dôchodkové a rizikové poistenie
- Dni zdravotného voľna a podpora pri práceneschopnosti
- Príspevok na verejnú dopravu
- Multisport karta

Informácie pre uchádzača:

Sme zamestnávateľom s rovnakými príležitosťami a ceníme si rozmanitosť v našej spoločnosti. Nediskriminujeme na základe rasy, náboženstva, farby pleti, národnosti, pohlavia, sexuálnej orientácie, veku, rodinného stavu, postavenia veterána alebo zdravotného postihnutia.


Všetkým uchádzačom/uchádzačkám poskytujeme spätnú väzbu prostredníctvom e-mailu. Ak ste od nás nedostali odpoveď, skontrolujte si priečinok so spamom.

Požiadavky na zamestnanca

  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
  • Vhodné pre absolventov:
    Áno
  • Vhodné pre osoby so ZP:
    Áno
  • Vhodné pre mladistvého:
    Áno
  • Vhodné pre občana z Ukrajiny:
    Áno