Špeditér/Dispečer

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    1300 - 2200 EUR
    Výška platu závisí od skúsenosti uchádzača na danej pozícii. Tento plat sa skladá zo základného platu a pravidelnej provízie za zrealizované transporty.
    Zobraziť viac
  • Druh pracovného pomeru:
  • Termín nástupu do práce:
    dohodou (ASAP)

Informácie o pracovnom mieste

Sme firma, ktorá organizuje transporty najmä pre zahraničnú klientelu. Za 6 rokov sme vybudovali firmu s 80 zamestnancami a dopyt po našich službách neustále rastie. To je dôvod, prečo hľadáme do nášho tímu ďalších ľudí.

Práca špeditéra/dispečera:

Práca je časovo náročná – štandardná pracovná doba je od 08:00 do 17:00, no bežne sa stáva, že kvôli dopytu po našich službách ostávajú zamestnanci aj po pracovnej dobe.
Napriek tomu, že máme zriadenú nočnú službu, vyžadujeme od všetkých zamestnancov, aby boli dostupní na telefóne 24/7, v prípade, že by niečo súrne vyskočilo. (Z praxe to je skôr výnimka ako pravidlo.)
Sme kolektív mladých ľudí a hľadáme ľudí, ktorí by k nám zapadli. V práci prirodzene trávime väčšinu nášho aktívneho času v priebehu dňa, preto je pre nás dôležité budovať tím ľudí, ktorí nám budú hodnotovo blízki, aby nám čas na pracovisku plynul rýchlejšie a hlavne príjemnejšie a práca šla viac od ruky.

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Organizovanie a plánovanie vnútroštátnej a medzinárodnej prepravy tovarov nákladnou cestnou dopravou.
Komunikácia so zákazníkmi a dopravcami.
Vyťažovanie vlastných vozidiel.
Vypracovanie on spot cenových ponúk na dopyty ohľadom prepráv tovaru od klientov.
Komunikácia, vyjednávanie cien a podmienok prepravy s klientom v anglickom jazyku.
Sledovanie dostupnosti vozidiel.
Plánovanie trás vozidiel, priama komunikácia s vodičmi.
Zodpovednosť za bezproblémový priebeh prepravy.
Zadávanie údajov do interného informačného systému a overovanie správnosti informácií.
Zabezpečenie plynulosti prepravných procesov a aktívne riešenie vzniknutých problémov.
Aktívna spolupráca v rámci celého tímu.
Oslovovanie nových zákazníkov.

Benefity a ďalšie výhody:

príležitosť na osobný aj kariérny rozvoj,
služobný telefón aj na súkromné účely,
jazykové kurzy,
príspevok na športové aktivity / karta Multisport,
príspevok na dovolenku,
teambuildingy / firemné aktivity,
zamestnanecké zľavy,
nápoje zadarmo (voda, káva),
ovocie zadarmo,
do budúcna možnosť práce z domu a flexibilnej pracovnej doby

Informácie pre uchádzača:

Do výberového konania budú zaradení a oslovení iba uchádzači, ktorí spĺňajú uvedené podmienky.
Životopisy posielajte na email
Ak si neviete predstaviť prácu pod tlakom a časovo náročnú prácu, nie sme pre Vás vhodná firma!

Všeobecne požadované znalosti:

proaktívny prístup k práci a riešeniu problémov,
zmysel pre zodpovednosť,
chuť učiť sa nové veci,
organizačné a komunikačné schopnosti,
zvládanie stresových situácií,
flexibilita,
dostupnosť 24/7,
tímovosť a čestnosť,
-----------------------------------------------------------------
Výhodu majú uchádzači so skúsenosťou s prácou v databázach RAALTRANS, Trans, Timocom.
Znalosť cudzieho jazyka PODMIENKOU, ďalší jazyk veľkou VÝHODOU.
Poľský jazyk je výhodou, ale nie podmienkou. Z dlhodobého hľadiska jeho znalosť požadujeme z dôvodu kariérneho rastu. V rámci spoločnosti vieme zorganizovať bezplatné jazykové lekcie.

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
    Maďarský jazyk
  • Vhodné pre absolventov:
    Áno