Pracovník zákazníckej podpory s Maďarským jazykom

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Tvojou úlohou bude:
- komunikácia so zákazníkmi telefonická aj mailová
- spravovanie recenzii
- príprava podkladov pre reklamačné oddelenie
- príjem objednávok
- správa a evidencia objednávok
- bežna administratíva

Benefity a ďalšie výhody:

- Príležitosť byť pri vzniku projektu, ktorý ma predpoklad masívne rásť v nasledujúcich rokoch a s tým spojený kariérny rast
- Start-upový duch so zázemím skúsenej spoločnosti, nie sme žiadny korporát
- Firemná kultúra pre nás nie je prázdny pojem - naším cieľom je vytvoriť príjemne, inšpiratívne prostredie, kde sa
vzájomne učíme a baví nás spoločne strávený čas, občas aj po práci
- Zamestnanecké benefity ako je zľava na nákup, jazykové kurzy, Multisport karta

Informácie pre uchádzača:

Hľadáme kolegu, ktorý sa nebojí práce ani výzvy. Má drive a motivujú ho vlastné výsledky a rast.

Životopisy zasielať na email alebo kliknutím na Reagovať na ponuku a priložením životopisu do formulára.
Vybraní uchádzači budú kontaktovaní telefonicky s pozvánkou na pracovný pohovor.

Všeobecne požadované znalosti:

- bežná uživateľská práca s počítačom
- zodpovedný prístup
- proaktívny postoj k práci
- predošlé skúsenosti s prácou na zákazníckej podpore prípadne call centre výhodou

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (začiatočník - A2)
    Maďarský jazyk
    Slovenský jazyk
  • Vhodné pre absolventov:
    Áno