Kariéra EXPO

Recruiter/koordinátor v personálnej agentúre pre pobočky Malacky/Devínska Nová Ves - až 1200 EUR! (016/MA/SKMMA/2022)

11.08.2022 STARSTAFF, s. r. o.
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Miesto práce: Bratislavský kraj
Pozícia / odvetvie: Asistent, HR asistent, HR Koordinátor, Personalista, Personálny konzultant
Ponúkaný plat (základná mzda): 762 - 1200 EUR
Základná mzda od 762 €.
Finálna ponuka závisí od skúseností a zručností kandidáta + variabilná zložka zo základnej mzdy podľa výsledkov + prémie + odmeny.
Termín nástupu do práce: dohodou (ASAP)
Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť
Termín ukončenia výberového konania: 11.9.2022
Počet voľných miest: 1

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:

Ak sa chceš stať súčasťou mladého dynamického tímu, si šikovný, ambiciózny, rád cestuješ, komunikuješ a baví Ťa práca s ľuďmi, tak hľadáme práve Teba!

V regióne Malacky/Devínska Nová Ves obsadzujeme voľnú pracovnú pozíciu koordinátora/náborára, ktorého hlavnou pracovnou náplňou bude:
- inzerovanie voľných pracovných pozícii na portáloch práce, soc. sieťach, v lokálnych médiách
- realizácia náborových kampaní v rámci zvereného regiónu
- reprezentácia spoločnosti na veľtrhoch práce, burzách práce
- pravidelné monitorovanie uchádzačov o zamestnanie prostredníctvom pracovných portálov
- tvorba, vedenie a pravidelná aktualizácia databázy uchádzačov o zamestnanie
- vedenie vstupných telefonických pohovorov za účelom výberu vhodných uchádzačov pre danú pozíciu
- pozývanie vyhovujúcich uchádzačov na osobný pohovor
- vedenie vstupných pracovných pohovorov s uchádzačmi v rámci celého Slovenska
- testovanie jazykových znalostí, schopností a zručností uchádzačov prostredníctvom simulovaných rozhovorov, testov a pod.
- tvorba, spracovanie a evidovanie záznamov o uchádzačoch o prácu
- elektronická archivácia dokumentov (skenovanie dokumentov)
- vybavenie telefonátov
- administratívna podpora nadriadeného pracovníka
- asistentské práce
- pravidelné cestovanie v rámci SR
- komunikácia s Úradmi práce, soc. vecí a rodiny, strednými odbornými školami, starostami obcí v rámci zvereného regiónu
- celodenná starostlivosť, pomoc a podpora pre zverených zamestnancov
- aktívne riešenie vzniknutých situácii na jednotlivých projektoch, riešenie sťažností, škodových udalostí
- objednávanie a prideľovanie ochranných pomôcok
- zabezpečovanie, sledovanie priebehu realizovaných zákaziek a evidencia v informačnom systéme
- zabezpečovanie chodu pobočky spoločnosti
- komunikácia s klientmi a zamestnancami
- vybavenie požiadaviek zamestnancov
- zadávanie a administrácia údajov o zamestnancoch do interného SW
- vystavovanie potvrdení zamestnancom
- tlač výplatných pások a preberacích protokolov
- časom možné samostatné riadenie zverených pracovníkov
- v prípade potreby a podľa pokynov nadriadených, vycestovanie a účasť na pracovných poradách a výkon práce na ostatných prevádzkach spoločnosti v rámci SR

Benefity a ďalšie výhody:

Na danú pozíciu ponúkame:
- kariérny rast
- možnosti ďalšieho vzdelávania
- zamestnávateľom preplácané jazykové kurzy
- pravidelné teambuildingové aktivity
- mobilný telefón aj na súkromne použitie neobmedzene
- laptop + internet
- služobný automobil - po dohode aj na súkromné použitie
- ročný a polročný výkonnostný bonus
- dovolenkové a vianočné odmeny

Informácie pre uchádzača:

V prípade záujmu Vás prosíme o zaslanie životopisu v slovenskom jazyku.

Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za prejavený záujem. Z kapacitných dôvodov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov vyhovujúcich zadaným požiadavkám. Za pochopenie ďakujeme.

Prosím, pozorne si prečítajte nasledujúci text a priložte ho k vášmu emailu-listu:

Súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. a) Nariadenia EP a Rady EÚ č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov, ďalej len „Nariadenie GDPR“):

Ako uchádzač o zamestnanie týmto udeľujem súhlas so spracúvaním a uchovávaním svojich osobných údajov (uvedených v žiadosti o prijatie do zamestnania, v profesijnom životopise, osobnom dotazníku, prípadne osobných údajov získaných pri osobnom pohovore) prevádzkovateľom STARSTAFF, s. r. o., so sídlom Galvaniho 7/D Bratislava - mestská časť Ružinov, 821 04, IČO: 47177594 . Poskytnuté údaje budú spracované pre účely evidencie uchádzačov o zamestnanie v súlade s Nariadením GDPR. Súhlas dávam na dobu určitú, na obdobie 5 rokov. Po tomto období budú údaje vymazané, alebo môžem kedykoľvek požiadať o vymazanie údajov. Tento súhlas je možné kedykoľvek písomne odvolať.

Zároveň prehlasujem, že ma prevádzkovateľ oboznámil o povinných informáciách a právach dotknutej osoby v čl. 12 až čl. 23 Nariadenia GDPR.

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie: stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti: Anglický jazyk (mierne pokročilý - B1)
Srbský jazyk
Ukrajinský jazyk
Vhodné pre absolventov: Áno
Vodičský preukaz: B
Vhodné pre občana z Ukrajiny: Áno

Iné znalosti:

Hospodárska korešpondencia, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word, Personalistika, Strojopis

Všeobecne požadované znalosti:

Pracovné miesta obsadzujeme na doplnenie nášho tímu.
Na túto pozíciu hľadáme človeka, ktorému nie je cudzia:
- ochota cestovať
- komunikatívnosť
- príjemné vystupovanie
- ochota a schopnosť samostatne pracovať
- schopnosť rýchlo sa učiť
- povinnosť dokonale ovládať zverené pracovné postupy a interné predpisy
- zodpovednosť
- práca nadčas
- znalosť ukrajinského jazyka výhodou