Kariéra EXPO
custom-banner

Skúsený Tech Support inžinier (Ref. č.: 1-16-40606)

16.08.2022 Grafton Slovakia s.r.o. Agentúra je členom asociácie personálnych agentúr Slovenska  
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Miesto práce: Bratislava
Bratislava
Pozícia / odvetvie: Informatika - software; IT/Technical Support Specialist
Ponúkaný plat (základná mzda): 2200 - 2500 EUR
Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:

Pre medzinárodný Software house, v ktorom sa vyvíjajú globálne riešenia pre IT spoločnosti, hľadáme skúseného Tech supporťáka, ktorý by pracoval ako súčasť globálneho virtuálneho tímu, ktorý sa stará o zverené platformy.
Táto práca je remote a zahŕňa starostlivosť o platformy s dôrazom na migráciu, sú teda potrebné znalosti tejto problematiky.

Náplň práce:
- migrácia (napr. mail, Teams, Sharepoint) technológií v enterprise prostredí
- troubleshooting, monitoring a diagnostika
- efektívna komunikácia so zákazníkm
- spolupráca v rámci globálneho tímu
i
Administrácia:
- starostlivosť o Windows servery (on premise aj virtual machines)
- Microsoft Exchange (2013-), Exchange Online
- Active Directory, Azure AD
- Networking: DNS, TCP/IP, email (EWS, IMAP, etc)
- Databázy: MS-SQL Server
- SharePoint Server: On-Premise SharePoint Server (2013-), SharePoint Online

Benefity a ďalšie výhody:

- ročný bonus
- 25 dní dovolenky
- HO podľa dohody
- preplácaná PNka
- 300 eurový príspevok na zdravotné a športové aktivity
- príspevok do 3. piliera
- životné, úrazové a invalidné poistenie
- jazykové kurzy angličtiny a nemčiny

Informácie pre uchádzača:

Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie: vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)
Vhodné pre absolventov: Nie

Všeobecne požadované znalosti:

- skúsenosti s technickou podporou u enterprise zákazníkov
- skúsenosti s migráciami (AccountsMailboxSharePointTeamsOneDrive)
- Cloud infrastructure management alebo znalosti Office 365 a aplikácií Microsoft
- hĺbkové znalosti messaging a collaboration systems (Office 365 a Exchange servers)
- znalosti administrácie Windows, MS SQL Server a networking (TCPIP, DNS, LDAP)
- plynulá angličtina