Samostatný referent centra podpory IT v Bratislave s možnosťou zárobku do výšky 1020€ - vhodné aj pre absolventa

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Samostatný referent správy zákazníckych požiadaviek je zamestnanec s vyššou kvalifikáciou, ktorý samostatne spravuje zákaznícke požiadavky v oblasti informačných technológií. Samostatné vykonávanie postupov technickej údržby počítačových systémov a sietí, identifikácia porúch, inštalácia operačných systémov a aplikácií, komunikácia medzi užívateľmi a správou databáz, aplikácií a sietí, riešenie neštandardných situácií, nadštandardných požiadaviek a ich konzultácie s užívateľmi a dodávateľmi a pod. Práca vyžaduje cestovanie v regióne.

Všeobecne požadované znalosti:

Osobnostné predpoklady:
- komunikačné zručnosti
- organizačné zručnosti
- analytické myslenie
- schopnosť prijať zodpovednosť
- flexibilita
- znalosť operačných systémov Windows 8 a 10
- základná znalosť sietí
- znalosť konštrukcie počítačov a periférnych zariadení

Vodičské oprávnenie:
B

Špeciálne zručnosti:
Microsoft Windows - Pokročilý

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)