Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:od 1.7.2022
Informácie o pracovnom mieste
Komplexná administratívno-ekonomická a účtovná agenda v rámci spoločnosti, najmä:
- Vedenie všetkých účtovných agend v SW Pohoda, súčinnosť pri zostavení DPH, ročnej závierky, cestnej dane, knihy jázd a PHM vyúčtovania a komunikácia/spolupráca s externou účtovníčkou
- Realizácia platieb a komunikácia s bankou
- Spracovanie personálnej agendy, dochádzka zamestnancov – príprava podkladov na spracovanie miezd a komunikácia s externou mzdárkou
- Komunikácia s poisťovňami, bankami, lízingovými spoločnosťami
- Ostatné ekonomické činnosti podľa dohody s konateľmi spoločnosti
Benefity a ďalšie výhody:
Možnosť odmien
Informácie pre uchádzača:
Kontaktovať budeme len kandidátov spĺňajúcich všetky požiadavky. Ďakujeme za pochopenie.
Všeobecne požadované znalosti:
- Organizačné, analytické a komunikačné schopnosti
- Samostatnosť, zodpovednosť, dôslednosť, proaktivita
- Počítačové znalosti (MS Excel, MS Word, MS Outlook – pokročilý)
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:vysokoškolské II. stupňa
-
Jazykové znalosti:Slovenský jazyk
Iné znalosti:
Fakturácia, Mzdové účtovníctvo