Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

    HR Asistent/ka - Office Manažér/ka

    ManpowerGroup Slovensko s.r.o.

    Informácie o pracovnom mieste

    Miesto práce

    Okres Senica; Senica
    Senica


    Pozícia / odvetvie

    Administratíva; Office manažér

    Náplň práce, informácie o pracovnom mieste


    * Vedenie agendy generálneho riaditeľa
    * Asistencia generálnemu riaditeľovi a manažmentu spoločnosti pri všetkých administratívnych a manažérskych úlohách
    * Vedenie účtov úseku generálneho riaditeľa, ak je nevyhnutné zabezpečovanie administratívnej práce pre riaditeľov jednotlivých oddelení
    * Spolupodieľanie sa na zavedení noriem ISO do praxe, zodpovednosť za registratúru a archiváciu v spoločnosti
    * Organizovanie a príprava stretnutí na úrovni úseku generálneho riaditeľa
    * Prijímanie zásielok na odoslanie prostredníctvom pošty, evidovanie odoslanej pošty, zabezpečovanie včasného odovzdanie zásielok na poštu
    * Prijímanie a prepájanie prichádzajúcich telefonických hovorov
    * Organizačné zabezpečovanie služobných ciest (rezervácie hotelov, leteniek, áut atď.)
    * Vedenie prehľadu o agende manažmentu spoločnosti, služobných cestách, dovolenkách, ohlásených návštevách, školeniach
    * Zabezpečovanie občerstvenia návštev – káva, minerálka, obedy
    * Objednávanie a sledovanie stavu kancelárskych potrieb, evidovanie ich výdaja zamestnancom, objednávanie ostatných materiálov a služieb, darčekových a reklamných predmetov
    * Koordinovanie upratovacích prác a zabezpečovanie opráv v administratívnej budove, na vrátnici a v sociálnej miestnosti šoférov
    * Spolu s priamym nadriadeným novoprijatého zamestnanca plánovanie adaptačného procesu pri prijatí nového zamestnanca, zabezpečovanie potrebnej dokumentácie
    * Riešenie rozvrhnutia školení potrebných na zaistenie požadovaných kompetencií: hodnotenie tréningov, kontrola a hodnotenie po školení + ich organizačné zabezpečenie
    * Organizovanie akcií pre zamestnancov financované zo sociálneho fondu + iné firemné akcie, večierky
    * Prideľovanie OPP, koordinovanie vstupných a pravidelných lekárskych prehliadok
    * Spravovanie vozového parku / služobných áut, nahlasovanie škodových / poistných udalostí
    * Objednávanie mobilných telefónov


    Ponúkaný plat

    1000 EUR

    Upresnenie platových podmienok

    + 13. a 14. plat (Mzda sa skladá zo základného platu + 25% odmeny + 100€ dochádzkový bonus + 34€ BOZP Bonus)

    Benefity a ďalšie výhody


    * 13. a 14. plat
    * Príspevok do III. piliera DDS
    * Príspevok na stravu v hodnote 4,50€, z čoho si zamestnanec platí 1,1€
    * Masáž 1x do mesiaca zdarma
    * Voľný vstup do sauny a plavárne v Senici aj pre rodinných príslušníkov
    * Zľavnený vstup do fitness centier v Senici
    * Home office v prípade potreby
    * Finančné príspevky pri narodení dieťaťa, svadby alebo za odpracované roky
    * Výlety a športové podujatia aj pre rodinných príslušníkov hradené firmou
    * Vitamíny, ovocné balíčky, darčeky na Safety day, Týždeň zdravia a Vianoce
    * Možnosť kariérneho rastu
    * Každoročná valorizácia miezd



    Termín nástupu do práce

    ASAP / Dohodou

    Termín ukončenia výberového konania

    30.7.2022

    Druh pracovného pomeru

    plný úväzok

    Požiadavky na zamestnanca

    Minimálne požadované vzdelanie

    stredoškolské s maturitou

    Jazykové znalosti

    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)

    Všeobecne požadované znalosti

    * skúsenosti s prácou v oblasti riadenia administratívy, ako asistent-ka riaditeľa 2 roky
    * schopnosť organizácie práce sebe ako aj ostatným zamestnancom
    * schopnosť riešiť problémy
    * rozhodnosť a disponibilita
    * schopnosť veľmi dobrej komunikácie a aktívneho počúvania
    * precíznosť v práci i v písomnom prejave
    * vysoká lojalita k firme a zdieľanie podnikovej kultúry


    Vhodné pre absolventov

    Áno

    Vodičský preukaz

    skupiny: A, B, C, E

    Vodičský preukaz

    skupiny: A, B, C, E