Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Hľadáme TOP asistentku pre obchodného riaditeľa / člena predstavenstva

Západoslovenská energetika, a. s. (ZSE)

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce

Bratislava

Pozícia / odvetvie

Administratíva; Asistent

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste

Máte chuť pracovať v zaujímavom, dynamickom pracovnom prostredí a byť pravou rukou obchodného riaditeľa / člena predstavenstva?

Ak máte príjemné a reprezentatívne vystupovanie, výborné komunikačné, organizačné schopnosti a aktívnu komunikáciu v anglickom jazyku, tak hľadáme práve Vás.

Vašou hlavnou náplňou práce bude predovšetkým:

• Office manažment a administratívna podpora obchodnému riaditeľovi / členovi predstavenstva: sledovanie kalendára, organizovanie stretnutí, služobných ciest, evidencia došlej a odoslanej korešpondencie
• Príprava rôznych prezentácií, materiálov na zasadnutie predstavenstva a dozornej rady
• Komunikácia s internými klientmi ako aj so spolupracujúcimi externými partnermi
• Monitorovanie prideleného rozpočtu a plnenie ostatných operatívnych úloh


Ponúkaný plat

1500 EUR

Upresnenie platových podmienok

od 1500 EUR brutto v závislosti od skúseností a praxe + 10 % ročná výkonnostná odmena

Benefity a ďalšie výhody

• Stabilná práca v medzinárodnej spoločnosti
• Fond pracovného času 37,5 hod. týždenne
• 5 dní dovolenky nad rámec Zákonníka práce
• Stravné poukážky v hodnote 4,50 EUR bez doplatku zamestnanca
• Silný sociálny program
• Osobný účet - finančný príspevok 1050 EUR brutto ročne, určený na Vašu regeneráciu
• Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
• Finančné príspevky pri narodení dieťaťa, pracovnom výročí, či životnom jubileu
• Široká škála interných a externých školení
• Široká ponuka benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu (MultiSport karta) a kultúry
• Športové kluby a podujatia pre vás aj vašu rodinu
• Nadštandardné lekárske prehliadky
• Bezplatná poradňa pre zamestnancov (psychologická, finančná, právna)
• Zľavy u vybraných dodávateľov tovarov a služieb


Termín nástupu do práce

dohodou

Termín ukončenia výberového konania

6.6.2022

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie pre uchádzača

Zastupovanie počas materskej a rodičovskej dovolenky
Žiadosti zasielajte do: 06.06.2022

Požiadavky na zamestnanca

Jazykové znalosti

Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)

Iné znalosti

Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint, Microsoft Word

Všeobecne požadované znalosti

Ďalšie požiadavky:
*Znalosť anglického jazyka je nutnosťou
*Príjemné a reprezentatívne vystupovanie
*Veľmi dobré komunikačné a organizačné schopnosti
*Vynikajúci time management a proklientská orientácia
*Diskrétnosť
*Flexibilnosť
*Spoľahlivosť
*Samostatnosť

Požadovaná prax: administratíva
Počet rokov praxe: 3


Vhodné pre absolventov

Nie

Vodičský preukaz

skupina: B

Vodičský preukaz

skupina: B