Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
Hľadáme TOP asistentku pre obchodného riaditeľa / člena predstavenstva
Západoslovenská energetika, a. s. (ZSE)Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
Máte chuť pracovať v zaujímavom, dynamickom pracovnom prostredí a byť pravou rukou obchodného riaditeľa / člena predstavenstva?Ak máte príjemné a reprezentatívne vystupovanie, výborné komunikačné, organizačné schopnosti a aktívnu komunikáciu v anglickom jazyku, tak hľadáme práve Vás.
Vašou hlavnou náplňou práce bude predovšetkým:
• Office manažment a administratívna podpora obchodnému riaditeľovi / členovi predstavenstva: sledovanie kalendára, organizovanie stretnutí, služobných ciest, evidencia došlej a odoslanej korešpondencie
• Príprava rôznych prezentácií, materiálov na zasadnutie predstavenstva a dozornej rady
• Komunikácia s internými klientmi ako aj so spolupracujúcimi externými partnermi
• Monitorovanie prideleného rozpočtu a plnenie ostatných operatívnych úloh
Ponúkaný plat
1500 EURUpresnenie platových podmienok
od 1500 EUR brutto v závislosti od skúseností a praxe + 10 % ročná výkonnostná odmenaBenefity a ďalšie výhody
• Stabilná práca v medzinárodnej spoločnosti• Fond pracovného času 37,5 hod. týždenne
• 5 dní dovolenky nad rámec Zákonníka práce
• Stravné poukážky v hodnote 4,50 EUR bez doplatku zamestnanca
• Silný sociálny program
• Osobný účet - finančný príspevok 1050 EUR brutto ročne, určený na Vašu regeneráciu
• Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
• Finančné príspevky pri narodení dieťaťa, pracovnom výročí, či životnom jubileu
• Široká škála interných a externých školení
• Široká ponuka benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu (MultiSport karta) a kultúry
• Športové kluby a podujatia pre vás aj vašu rodinu
• Nadštandardné lekárske prehliadky
• Bezplatná poradňa pre zamestnancov (psychologická, finančná, právna)
• Zľavy u vybraných dodávateľov tovarov a služieb
Termín nástupu do práce
dohodouTermín ukončenia výberového konania
6.6.2022Druh pracovného pomeru
plný úväzokInformácie pre uchádzača
Zastupovanie počas materskej a rodičovskej dovolenkyŽiadosti zasielajte do: 06.06.2022
Požiadavky na zamestnanca
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)Iné znalosti
Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint, Microsoft WordVšeobecne požadované znalosti
Ďalšie požiadavky:*Znalosť anglického jazyka je nutnosťou
*Príjemné a reprezentatívne vystupovanie
*Veľmi dobré komunikačné a organizačné schopnosti
*Vynikajúci time management a proklientská orientácia
*Diskrétnosť
*Flexibilnosť
*Spoľahlivosť
*Samostatnosť
Požadovaná prax: administratíva
Počet rokov praxe: 3