Project Management Officer (PMO) - Home Office/Office

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

  • Miesto práce:
    Práca z domu alebo v kancelárii v BA podľa dohody.
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    1700 EUR
    Konkrétna výška mzdy závisí od znalostí a skúseností a je výsledkom vzájomnej dohody.
    Zobraziť viac
  • Druh pracovného pomeru:
  • Termín nástupu do práce:
    dohodou (ASAP)

Informácie o pracovnom mieste

• Podpora programových a projektových manažérov pri vedení projektov od prijatia zákazky až po fakturáciu.
• Zakladanie projektov, zákaziek a aktivít na základe znalostí zmluvných podmienok do interných analytických, plánovacích a controllingových systémov (CRP, ERP).
• Kontrola časov pracovníkov strávených na projekte a monitorovanie optimálneho využitia všetkých projektových zdrojov.
• Príprava reportov, vyhodnotení a ad-hoc analýz kľúčových ukazovateľov výkonnosti projektov.
• Mesačná uzávierka a príprava podkladov pre fakturačné oddelenie pre zverené projekty.
• Kontrola finančných nákladov v projektoch a komunikácia s fakturačným a controllingovým oddelením spoločnosti.
• Písomná a telefonická komunikácia so zákazníkom v nemeckom jazyku.
• Príprava agendy, podkladov, organizácia interných aj zákazníckych mítingov a vypracovanie protokolov.
• Proaktívny prístup k zlepšovaniu našich štandardov a procesov riadenia projektov, zodpovednosť za zavedenie štandardných metód a nástrojov vo všetkých zverených projektoch.
• Administratívne úlohy týkajúce sa projektu (onboarding, správa dokumentov, aktualizácia mailových skupín, vytváranie a aktualizácia Confluence pre projekt).

Benefity a ďalšie výhody:

• atraktívny plat a pravidelné prémie
• výhody pružného pracovného času a hybridného pracovného modelu
• voľno navyše za každý odpracovaný rok, po piatich rokoch tak môžete každoročne čerpať až 30 dní dovolenky
• platené voľno 31. 12.
• bezplatné kurzy anglického a nemeckého jazyka priamo na pracovisku
• odborné zaškolenie, kvalitné interné vzdelávanie, možnosť získania certifikátov a absolvovania školení
• štedrý príspevok na stravné lístky
• zdravé občerstvenie, kvalitná káva, čaje a spoločné firemné obedy
• jazdy na motokárach, splav rieky, laser tag, stolný futbal, vianočnú či letnú párty
• príspevok na hobby 200 Eur/ročne
• neformálnu, rodinnú atmosféru a super kolegov

Informácie pre uchádzača:

V prípade Vášho záujmu o túto pracovnú pozíciu nám prosím pošlite svoj životopis na e-mailovú adresu email
Údaje, ktoré nám poskytnete, budú posúdené a spracované v súlade so Zákonom o ochrane osobných údajov. Kontaktovať budeme uchádzačov spĺňajúcich požadované kritériá.
Ďakujeme za pochopenie.

Všeobecne požadované znalosti:

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Pracovné skúsenosti na podobnej pozícii v IT spoločnosti alebo finančných inštitúciách výhodou
• Úspešne ukončené SŠ alebo VŠ vzdelanie I., prípadne II. stupňa.
• Veľmi dobré znalosti excelu a MS Office.
• Znalosti a prehľad v oblasti účtovníctva, projektového riadenia a finančného controllingu.
• Nemecký jazyk (úroveň B2) a anglický jazyk (úroveň B1).
• Zmysel pre tímovú spoluprácu, logické a analytické myslenie.
• Flexibilita, samostatnosť, presnosť, veľmi dobré komunikačné a organizačné schopnosti.
• Ochota cestovať do nemecky hovoriacich krajín

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (mierne pokročilý - B1)
    Nemecký jazyk (stredne pokročilý - B2)
  • Vhodné pre absolventov:
    Áno
  • Vhodné pre občana z Ukrajiny:
    Áno