Personálny konzultant s nemeckým jazykom

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

  • Miesto práce:
    Savoy Courtyard, Mostová 2, 811 02 Staré Mesto
  • Ponúkaný plat (základná mzda):
    1200 EUR
    Okrem základnej brutto mzdy ponúkame aj variabilnú zložku na mesačnej a kvartálnej báze.
    Zobraziť viac
  • Druh pracovného pomeru:
  • Termín nástupu do práce:
    od 1.4.2022

Informácie o pracovnom mieste

Do nášho tímu hľadáme motivovaného a všestranného kolegu/kolegyňu na pozíciu HR konzultant s nemeckým jazykom. Preferujeme dynamickú a zároveň štruktúrovanú osobnosť, ktorá rozumie prioritám a je schopná organizovať si vlastnú agendu:

• aktívne vyhľadávanie kandidátov
• denná telefonická a písomná komunikácia s kandidátmi (vysvetlenie pozície, predstavenie spoločnosti, príprava na pohovor u klienta), následná komunikácia s klientom
• komunikácia na sociálnych sieťach
• zverejňovanie výberových konaní
• konsolidácia dokumentov, úprava podkladov kandidátov
• komunikácia s úradmi na Slovensku aj v zahraničí
• vyhľadávanie informácií, vytváranie databáz, príprava reportov

V našej práci kladieme dôraz na vysoký štandard poskytovaných služieb a komunikácie. Pre každú časť tvojej agendy ti poskytneme proces a detailne ťa zaškolíme tak, aby si bol/a vo svojej práci úspešný/á a mohol/a sa ďalej rozvíjať.

Ponúkame bonusové príplatky, stravné lístky nad rámec zákona a vzdelávacie kurzy.
Pracujeme v priateľskej a uvoľnenej atmosfére na výbornej adrese v Starom Meste. Príležitostne ponúkame aj možnosť práce z domu. V kancelárii sa o našu psychohygienu stará Jack Russel (ak práve nespí :)). Pevná pracovná doba je od 9:00 do 16:00. Začiatok a koniec 8,5 hod. pracovnej doby je možné upraviť o jednu hodinu podľa individuálnej preferencie.

Tvoja agenda umožňuje veľký priestor na sebarealizáciu, kreativitu, prinášanie vlastných návrhov a riešení. Interne komunikujeme otvorene a férovo, oceňujeme samostatné uvažovanie. Riadime sa heslom „Kvalita a precíznosť je dôležitejšia ako rýchlosť.“ Ako spoločnosť rýchlo rastieme a rovnako môžeš aj ty.

Nakoľko má naša práca internacionálny presah a žijeme v mimoriadnej dobe, denná agenda so sebou prináša neštandardné požiadavky, nové výzvy, príležitosti na učenie sa a kreatívne riešenia. Z neznámeho nemáme strach a stres. Naopak, tešíme sa, že máme možnosť spoznať niečo nové.

Všeobecne požadované znalosti:

Pracovné pozície obsadzujeme na nemecky hovoriacom trhu. Nemecký jazyk na úrovni približne B2 je nutnosťou.
Výhodou sú predchádzajúce pracovné skúsenosti z personálnej agentúry a/alebo maďarský, prípadne poľsky jazyk.

Hľadáme zrelú, proaktívnu a spoľahlivú posilu, ktorá má business uvažovanie. Rozumie dôležitosti internej komunikácie a tímovej práci, vie sa poradiť aj diskutovať.
Pri komunikácií s klientom ju teší možnosť využiť svoj reprezentatívny verbálny aj písomný prejav a kladie dôraz na customer experience. Pri práci s dokumentmi uplatní svoj cit pre detail a zmysel pre poriadok.

Hľadáme niekoho, kto pochopil, že svedomitosť, dôslednosť a precíznosť sa v konečnom dôsledku vždy vyplatí a vedie k úspechu.

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)
  • Vhodné pre absolventov:
    Áno