Koordinátor zákaziek pre renomovanú spoločnosť v oblasti sťahovacích a skladovacích služieb.

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Koordinátor je zodpovedný za:
- zostavenie pracovného tímu na vykonanie služby sťahovania, dopravy, prípadne iných služieb,
- určenie predáka, zodpovedného za komunikáciu s klientom na mieste realizácie,
- odovzdanie všetkých potrebných informácií, ktoré sú potrebné na úspešnú realizáciu zákazky, priebežnú kontrolu, dohľad nad
  priebehom zákazky, vyhodnotenie zákazky,
- informovanie obchodníka o priebehu, resp. ukončení zákazky,
- komunikáciu s pracovníkmi vozového parku a skladu,
- zaškolenie novoprijatých pracovníkov, vysvetlenie pracovných postupov,
- starostlivosť o dovoz /odvoz baliaceho materiálu,
- starostlivosť o evidenciu stavu pracovných pomôcok,
- spracovanie, zaznamenanie vykonaných služieb v operačnom systéme spoločnosti,
- koordinátor spolupracuje s obchodným oddelením pri tvorbe cenových ponúk.

Benefity a ďalšie výhody:

Čaká Vás práca v mladom dynamickom kolektíve v zdravej silnej spoločnosti a motivačný odmeňovací systém.

Informácie pre uchádzača:

Zaslaním môjho životopisu a motivačného listu, resp. inej dokumentácie beriem na vedomie, že spoločnosť PROPLUSCO spol. s r. o. bude spracúvať moje osobné údaje na účely uskutočnenia výberového konania a obsadenia uverejnenej pracovnej pozície vhodným kandidátom, a teda za účelom sprostredkovania zamestnania.

Súčasne beriem na vedomie, že moje osobné údaje budú zdieľané so spoločnosťou, pre ktorú sa uvedená pracovná pozícia obsadzuje.

Čestne vyhlasujem, že všetky uvedené informácie sú pravdivé a poskytnutie údajov je dobrovoľné na základe vlastného rozhodnutia.

Zároveň naša spoločnosť pristupuje k ochrane Vašich osobných údajov seriózne a preto upriamujeme Vašu pozornosť na Poučenie dotknutej osoby, kde sa dozviete kompletné informácie o Vašich právach a spôsobe spracúvania Vašich osobných údajov https://proplusco.sk/ochrana-osobnych-udajov-gdpr

Súhlas je daný na dobu určitú po dobu 3 rokov. Po období 3 rokov budú údaje anonymizované a ďalej využívané výlučne pre štatistické účely.

Viac pracovných pozícií nájdete na https://proplusco.sk/praca?utm_source=profesia&utm_medium=recru&utm_campaign=2018-ponukaweb 

Všeobecne požadované znalosti:

Ak spĺňate nami zadané kritériá, máte minimálne stredoškolské vzdelanie, skúsenosti v oblasti organizácie dopravy, prípadne s prácou s ľudmi, ste iniciatívny, slušne a príjemne vystupujúci, schopný tvorivo riešiť problémy a schopný získať si autoritu podriadených, k tomu komunikujete v anglickom jazyku, vlastníte vodičský preukaz skupiny B a prácu v MS Office na užívateľskej úrovni, ešte stále máte chuť pracovať na sebe, ale aj v tíme tak hľadáme práve Vás.

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
  • Vodičský preukaz:
    B