custom-banner

Špecialista podpory klientov v bankovníctve (Ref. č.: 1-1-39182)

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Chceš aktívne využívať anglický jazyk a k tomu francúzštinu? Je budovanie vzťahu so zákazníkom Tvoja obľúbená parketa? Ak sa navyše rád učíš novým veciam v rámci komplexného zaškolenia a dokážeš ich hneď aplikovať v praxi, tak máme pozíciu práve pre Teba. Na pozícií budeš zodpovedný za: - Starostlivosť o pridelené portfólio klientov a vytváranie dlhodobého vzťahu s klientom - Komunikáciu s klientmi v rámci Európy - Profesionálne poradenstvo v oblasti produktov a služieb (využiješ poznatky z Vysokej školy prípadne praxe z banky) - Technickú podporu pri otázkach ohľadom novej aplikácie (po dôkladnom komplexnom zaškolení) - Práca v internom systéme a ad- hoc administratívne úlohy spojené s podporou

Benefity a ďalšie výhody:

- Sick days - Príspevok na stravné lístky - Jedáleň - Bonus za odporúčanie - Narodenie dieťaťa a svadobný bonus - Práca z domu - Jazykové kurzy a rôzne školenia - Rodinný a športový deň

Informácie pre uchádzača:

Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku. Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition

Všeobecne požadované znalosti:

Kandidát by mal spĺňať nasledujúce kritéria: - Anglický jazyk na úrovni C1 – budeš komunikovať s kolegami a manažérmi po celom svete -potrebuješ sa jednoducho v angličtine cítiť ako doma - Francúzsky jazyk na plynulej úrovni v ústnej aj písomnej podobe (úroveň C1) - budeš v denno-dennom kontakte s česky a slovensky hovoriacimi zákazníkmi - Skúsenosť z medzinárodného prostredia/centier zdieľaných služieb alebo zákazníckej podpory je výhodou