custom-banner

Zaujíma Ťa oblasť recruitmentu? Pridaj sa k nám ako recruitment konzultant! (Ref. č.: 1-14-38880)

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Do nášho tímu hľadáme skúseného kolegu/kolegyňu z prostredia personálnej agentúry alebo interného HR. Pracujte vo firme, ktorá je známa svojou kvalitou a profesionalitou a prináša možnosť spolupráce s top zamestnávateľmi v regióne. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: - Aktívny nábor zamestnancov na naše otvorené pozície u klientov - Príprava pracovných dokumentov, zmlúv a dodatkov pre dočasne pridelených zamestnancov - Príprava podkladov na spracovanie miezd, veľmi úzka spolupráca so mzdovým oddelením - Príprava podkladov na fakturáciu, spolupráca s finančným oddelením - Denné riešenie otázok a požiadaviek dočasne pridelených zamestnancov týkajúcich sa dokumentov, miezd, dochádzky, dovoleniek a iných pracovnoprávnych záležitostí - Selekcia kandidátov, overovanie ich zručností a schopností, vedenie pohovorov s uchádzačmi o zamestnanie a ich odporúčanie klientovi - Aktívna práca s databázou kandidátov, prezentovanie pracovných pozícií - Rozvoj vzťahov a aktívna komunikácia s pridelenými klientmi - Poradenstvo klientom pri pokrývaní náborových potrieb - Aktívna komunikácia a spolupráca s ostatnými členmi tímu, rovnako ako s kolegami na iných oddeleniach a iných pobočkách spoločnosti

Benefity a ďalšie výhody:

Ponúkame nasledovné BENEFITY: - Finančné bonusy v závislosti od výkonu a kvality práce - vyplácané na mesačnej báze - Možnosť home-office - 2 sick days/rok - Dovolenka navyše - Tréningy a školenia, plné úvodné zaškolenie na celú pracovnú náplň - Podpora jazykového vzdelávania - Multisport karta

Informácie pre uchádzača:

Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku. Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition

Všeobecne požadované znalosti:

Pri výbere vhodného kandidáta sú pre nás nasledujúce schopnosti a zručnosti kľúčové: - VŠ vzdelanie (personálny manažment, ekonomické vzdelanie a pod.) - Znalosť pracovnoprávnej dokumentácie a praktická znalosť Zákonníka práce sú PODMIENKOU - Predchádzajúce skúsenosti s recruitmentom z interného HR oddelenia, prípadne z agentúrneho prostredia sú PODMIENKOU - Pozornosť na detail - potrebná pri príprave pracovných dokumentov, spracovaní podkladov na mzdy - Výborné komunikačne zručnosti - schopnosť efektívne komunikovať s kandidátmi z rôznych sektorov - Flexibilita a pracovné nasadenie - náš svet je dynamický, veci sa rýchlo menia a hľadáme niekoho, kto sa dokáže rýchlo prispôsobiť a promptne reagovať - PC znalosti – MS Office - práca s interným systémom, MS Excel, webovou databázou a pod.