Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:dohodou (ASAP)
Informácie o pracovnom mieste
Spoločnosť Freya Corporation, s.r.o. pôsobí v troch krajinách a poskytuje svojim klientom právne, daňové, účtovné a podnikateľské poradenstvo. Ak vás zaujíma otázka daní, ekonomiky, práva, účtovníctva alebo podnikania, veľmi radi Vás uvítame v našom kolektíve.
Náplň práce:
-komunikácia s klientmi a riešenie ich požiadaviek v rámci našej spoločnosti
-nejedná sa o hľadanie klientov!!! Komunikuje sa výhradne s klientmi našej spoločnosti
-príprava dokumentov podľa požiadaviek klientov
-komunikácia s jednotlivými oddeleniami za účelom riešenia požiadaviek klienta
-komunikácia s úradmi
-spravovanie e-mailov
Benefity a ďalšie výhody:
-4-dňový pracovný týždeň
-koncoročné odmeny
-možnosť častého čerpania home office/práce z domu
Informácie pre uchádzača:
Uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Všeobecne požadované znalosti:
- znalosť maďarského jazyka je absolútnou podmienkou, nakoľko otázky našich klientov smerujú primárne na našich maďarských kolegov - nie je nutná znalosť odbornej terminológie, všetky požadované znalosti Vám pomôžeme nadobudnúť
- znalosť iného cudzieho jazyka (AJ, NJ) - veľká výhoda
- chuť pracovať a komunikovať s ľuďmi
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
Maďarský jazyk
-
Vhodné pre absolventov:Áno
-
Vodičský preukaz:B