Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Druh pracovného pomeru:
Informácie o pracovnom mieste
Máš predchádzajúcu skúsenosť s poskytovaním technickej podpory v oblasti hlasových, dátových či komunikačných služieb a si otvorený/á novým výzvam? Pre nášho klienta, medzinárodnú spoločnosť pôsobiacu v oblasti rýchloobratkového tovaru, hľadáme nového skúseného člena tímu, ktorý bude zastrešovať druhý level IT podpory a pomôže s troubleshootingom. Náplň práce: - Pomáhať riešiť technické ťažkosti v oblasti hlasových služieb (podpora pre interných zamestnancov ako aj externých klientov spoločnosti) - Podieľať sa na identifikácii príčiny problému a navrhovať riešenia - Eskalácia incidentov na L3 a L4 úroveň IT podpory (v prípade zložitejších problémov) - Riešiť žiadosti o konfiguračné zmeny - Pravidelný reporting a príprava technickej dokumentácie, ktorá bude slúžiť ako podkladový materiál pre nižšiu úroveň podpory - Možnosť participovať na tvorbe analýz a reportov pre zákazníkov
Benefity a ďalšie výhody:
Benefity: - Možnosť remote spolupráce - 13.plat - Performance bonus - Životné poistenie - 5 sick days/rok
Informácie pre uchádzača:
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku. Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Všeobecne požadované znalosti:
Požiadavky: - Predchádzajúca pracovná skúsenosť s poskytovaním technickej podpory v oblasti dátových či komunikačných služieb minimálne 3 roky - Silná orientácia v dátových sieťach a v technológiách TCP/IP, UDP, SIP/SDP - Aktívna a plynulá komunikácia v anglickom jazyku