custom-banner

Customer Care pozícia s využitím nemeckého jazyka (Ref. č.: 1-6-38547)

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Chceli by ste pracovať v novej fresh firme na trhu, ktorá má dynamické prostredie plné zaujímavých, nových príležitostí? Chcete si nájsť prácu, kde by ste aktívne využívali svoje znalosti nemeckého jazyka? Poznáte značku DYSON a chcete sa stať súčasťou ich zákazníckej podpory? Táto spoločnosť ponúka príležitosť práce vo forme Home Office, avšak na dobu zaúčania je potrebná fyzická prítomnosť v kancelárii v Bratislave. Spoločnosť uhradí všetky náklady spojené s cestovaním alebo ubytovaním. Nový člen tímu by mal záujem zastrešovať nasledujúce úlohy: - Komunikácia s klientmi z krajín hovoriacich nemeckým jazykom - Poskytovanie komplexnej starostlivosti o zákazníkov a klientov spoločnosti v súvislosti s ich požiadavkami (objednávky, dodanie, adresa atď.) - Efektívne riešenie rôznych zákazníckych otázok s cieľom dosiahnuť spokojnosť jednak zákazníkov aj spoločnosti - Správa úloh v internom systéme - Pravidelný reporting *** Táto pozícia vyžaduje prácu cez víkendy (dvakrát mesačne), od pondelka do nedele, striedavo od 8:00 do 20:00, 5 dní v týždni *** Ak sa chcete dozvedieť viac o pozícii a spoločnosti, pošlite nám prosím svoj životopis v anglickom jazyku a my sa Vám ozveme!

Benefity a ďalšie výhody:

Benefity: - zmluva na dobu neurčitú - benefit k dochádzaniu do práce - plne hradený príspevok na stravu v hodnote až 100EUR mesačne - 5 sick days - bridge days voľna navyše ...a mnohé ďalšie, ktoré vám budú predstavené klientom na pohovore

Informácie pre uchádzača:

Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku. Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition

Všeobecne požadované znalosti:

Ak spĺňate nasledovné podmienky, veľlmi radi Vás na pozíciu zvážime: - Plynulá nemčina na úrovni C1 - Komunikatívnosť a dynamickosť pri riešení problémov - Predchádzajúce pracovné skúsenosti v oblasti zákazníckych služieb sú veľkou výhodou, nie však podmienkou