Asistent vedúceho, klientsky pracovník, vedúci obchodnej skupiny

01.12.2021 Tomáš Veneni
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Miesto práce: Bratislavský kraj, Trnavský kraj; Bratislava, Košice, Okres Košice-okolie, Okres Michalovce, Okres Pezinok, Trnava, Okres Vranov nad Topľou
Pozícia / odvetvie: Account manager, Asistent, Finančný manažér, Klientský poradca, Obchodný zástupca
Termín nástupu do práce: dohodou (ASAP)
Druh pracovného pomeru: plný úväzok, internship, stáž, skrátený úväzok, živnosť
Počet voľných miest: 10

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:

Pri príležitosti otvorenia nových pobočiek v rámci celého Slovenska hľadáme ľudí na pracovné pozície: klientsky pracovník, asistent vedúceho, vedúci kancelárie a manažér pobočky.

Náplň práce :

Klientský pracovník
- komunikácia so zákazníkmi
- servis existujúcich klientov
- vyjednávanie podmienok v partnerských spoločnostiach
- vyhľadávanie nových obchodných príležitostí
- vytvárania zložiek
- práca s PC
- administratívne práce

Asistent vedúceho
- práva ruka Vedúceho
- pomoc pri zaškoľovaní ľudí
- administratívna podpora
- postupne preberá kompetencie v rámci kancelárie
- aktívna pomoc novým úchdzačom pri práci s klientom

Vedúci a manažér pobočky :
- zodpovednosť za chod kancelárie
- vedenie a vytváranie tímu
- personalistika
- kontroling
- zaškoľovací proces

Naša ponuka je šanca niečo dosiahnuť aj bez predošlých skúseností vďaka špeciálnemu zaškolovaciemu systému práce a manažérskych zručností.

Hľadáme človeka, ktorý je dynamický, dokáže nabudiť, inšpirovať a motivovať ostatných. Rád odovzdáva informácie a svoje skúsenosti ostatným. Má obchodné ale aj manažérske myslenie. Ponúkame prácu v tvorivom tíme mladých ľudí, kde oceňujeme vlastné myslenie, iniciatívu a tímového ducha.

Pozície sú vhodné aj pre študentov a absolventov vysokých škôl.
Zasielajte štruktúrovaný životopis emailom na email a do predmetu správy uveďte informáciu, v ktorom meste sa uchádzate o prácu . Následne budú naši personalisti kontaktovať vybraných uchádzačov a dohodnú si s Vami termín pohovoru, na základe ktorého si vyberieme vhodných kolegov pre naše pobočky

Benefity a ďalšie výhody:

Akreditované vzdelávanie
Dynamický team
Príjemné prostredie
Zaujímavé finančné ohodnotenie
Prepracovaný benefitný program
Bez skúšobnej doby s možnosťou zvýšenia príjmu už po 3 mesiacoch
Flexibilný pracovný čas
Možnosť kariéry aj popri vysokej škole

Informácie pre uchádzača:

pohovor osobne / online

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie: stredoškolské s maturitou
Vhodné pre absolventov: Áno