Hľadá sa "Front Office Assistant / recepčná" do 5 hviezdičkového business centra.

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Práca v luxusných administratívnych priestoroch, vhodná pre precíznych, zodpovedných uchádzačov so zmyslom pre detail, ktorí si vedia určiť priority, správne aplikovať time management vo svojej práci a profesionálne vystupovať pri kontakte s klientmi. Ak máte chuť neustále rozvíjať svoju angličtinu pri každodennom kontakte s top manažmentom, potom ste vhodnými kandidátmi do nášho tímu a Vaša náplň práce bude zahŕňať: 

- poskytovanie zákazníckého servisu pre stredný a top manažment /príprava kancelárií pre klientov, vedenie databáz klientov, zabezpečenie
  požiadaviek klientov, budovanie vzťahov s klientmi/
- reprezentáciu spoločnosti, prijímanie prichádzajúcich návštev
- rezervácie zasadacích miestností
- zodpovednosť za vedenie skladu a pokladne 
- zebezpečenie servisných opráv majetku 
- vybavovanie telefonických hovorov v mene rôznych spoločností na základe ich požiadaviek
- prepájanie hovorov a preberanie odkazov v slovenskom a cudzom jazyku
- vybavovanie domácej a zahraničnej korešpondencie 
- vedenie agendy a reportov o poskytnutých službách klientom
- príprava podkladov pre účtovníctvo, príprava pošty na odoslanie
- rôzne research a cenové ponuky pre klientov, objednávanie kancelárskych potrieb
- podpora pri organizovaní a zabezpečení rôznych podujatí vrátane aktívnej účasti
- reklamácie, záručné a pozáručné servisy
- zastupovanie kolegov počas neprítomnosti

Benefity a ďalšie výhody:

- práca v luxusných administratívnych priestoroch
- komunikácia so stredným a top managementom na dennej báze
- teambuildingy
- odmeny podľa výsledkov spoločnosti
- možnosť používania cudzieho jazyka na dennej báze

Informácie pre uchádzača:

Zaslaním môjho životopisu a motivačného listu, resp. inej dokumentácie beriem na vedomie, že spoločnosť PROPLUSCO spol. s r. o. bude spracúvať moje osobné údaje na účely uskutočnenia výberového konania a obsadenia uverejnenej pracovnej pozície vhodným kandidátom, a teda za účelom sprostredkovania zamestnania.

Súčasne beriem na vedomie, že moje osobné údaje budú zdieľané so spoločnosťou, pre ktorú sa uvedená pracovná pozícia obsadzuje.

Čestne vyhlasujem, že všetky uvedené informácie sú pravdivé a poskytnutie údajov je dobrovoľné na základe vlastného rozhodnutia.

Zároveň naša spoločnosť pristupuje k ochrane Vašich osobných údajov seriózne a preto upriamujeme Vašu pozornosť na Poučenie dotknutej osoby, kde sa dozviete kompletné informácie o Vašich právach a spôsobe spracúvania Vašich osobných údajov https://proplusco.sk/ochrana-osobnych-udajov-gdpr

Súhlas je daný na dobu určitú po dobu 3 rokov. Po období 3 rokov budú údaje anonymizované a ďalej využívané výlučne pre štatistické účely.

Všeobecne požadované znalosti:

Potrebujeme kandidáta, ktorý svojím vystupovaním bude reprezentovať nie len seba, ale aj spoločnosť. Výhodou je ak má skúsenosť s administratívou a podmienkou je ovládanie angličtiny na komunikatívnej úrovni. Veľkým plusom je komunikatívnosť, spoľahlivosť, príjemné no zároveň profesionálne a diplomatické vystupovanie, tímový duch, lojalita.

Nemá problém s autoritami ako aj nasledovaním a dodržiavaním pravidiel a postupov.

Má systematický spôsob práce a dobre administratívne zručnosti. 

Dokáže veci zorganizovať, vybaviť a zariadiť.

Silnými stránkami by mala byť zodpovednosť a precíznosť.

Vie pracovať samostatne a má zmysel pre detail. 

Má schopnosť riešiť vzniknuté problémy ad-hoc a bez zbytočných konfliktov.

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (expert - C2)