Klientský poradca, asistent riaditeľa, manažér tímu

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Administratívna činnosť, vedenie portfólia našich klientov, komunikácia s obchodnými partnermi, príprava porád pre riaditeľa, zakladanie zložiek pre klientov, vybavovanie marketingových záležitostí, vyhľadávanie nových zákazníkov.

Benefity a ďalšie výhody:

Kompletné zaškolenie nových kolegov, jedinečný plán kariéry, 20 % zvýšenie príjmu pri každom jednom kariérnom stupni, firemné dovolenky.

Všeobecne požadované znalosti:

práca na počítači základné vedomosti, flexibilita, schopnosť učiť sa nové veci, vytrvalosť

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    študent – stredná škola
  • Vhodné pre absolventov:
    Áno