Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Miesto práce:
-
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:dohodou (ASAP)
Informácie o pracovnom mieste
Pre nášho klienta, svetovú jednotkou v dodávaní technológií a služieb, ktoré zvyšujú bezpečnosť, efektivitu a konektivitu komerčných vozidiel hľadáme skúsenú office asistentku. Hlavnou náplňou práce by bola zodpovednosť za celý chod recepcie a zároveň aj podpora pre zamestnancov a office. Práca je na polovičný úväzok. Hlavnou náplňou práce bude: * evidencia firemnej korešpondencie a e-mailov * odosielanie a prijímanie pošty * prijímanie telefonických hovorov * zabezpečenie plynulého chodu recepcie a kancelárie (nákup kancelárskych potrieb, občerstvenie) * administratívna a organizačná podpora pre ostatných zamestnancov a spolupracovníkov * zabezpečenie potrebných dokumentov pre nových zamestnancov v spolupráci s HR oddelením * podpora pri organizovaní služobných ciest pre zamestnancov * spolupráca s finančným oddelením (kontrola a procesovanie prichádzajúcich faktúr) * organizovanie meetingov a eventov podľa pokynov * ostatné administratívne úlohy na základe požiadavky nadriadeného
Benefity a ďalšie výhody:
* práca pre stabilnú etablovanú značku
* medzinárodný tím
* odborný rast a príjemné pracovné prostredie
* iné benefity
Informácie pre uchádzača:
Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Kliknite nižšie a pošlite svoj štruktúrovaný životopis. Ak máte akékoľvek otázky k pozícii, neváhajte ma kontaktovať emailom: email
Všeobecne požadované znalosti:
* skúsenosť na obdobnej pozícii min. 2 roky * profesionálne organizačné a komunikačné zručnosti * samostatnosť a proaktivita * reprezentatívnosť a profesionalita * skúsenosť s dátovým systémom SAP * MS office - pokročilý * anglický jazyk na komunikatívnej úrovni (B2)
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)