custom-banner

IT Service Desk Officer (Ref. č.: 1-15-37103/PF)

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Orientuješ sa v pojmoch ako tickety a incidenty a máš už aspoň základnú skúsenosť s troubleshootingom? Pre nášho klienta, pobočku medzinárodnej banky v Bratislave, hľadáme špecialistu technickej podpory s pozitívnym vzťahom k obom zložkám - HW aj SW. Náplň práce: - poskytovať technickú podporu na úrovni L1 pre interných zamestnancov spoločnosti - Riešiť rôzne technické požiadavky od problémov s laptopmi či tlačiarňami až po nefunkčnosť aplikácií - Práca s ticketovým systémom ale aj podpora on-site - Troubleshooting - Eskalácia incidentov na L2 úroveň IT podpory (v prípade zložitejších problémov

Benefity a ďalšie výhody:

- Finančný príspevok pri významných životných udalostiach - Príspevok do III. piliera - Príspevok na životné poistenie - Referral bonus - Dni dovolenky navyše - Možnosť home-office

Informácie pre uchádzača:

Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku. Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition

Všeobecne požadované znalosti:

Požiadavky na kandidáta: - Pre túto pozíciu je veľmi dôležitý technický backround (škola s technickým zameraním, skúsenosť s IT helpdeskom) - Znalosť MS Windows a MS Office - Komunikačná znalosť angličtiny na úrovni B2 (budeš ju v práci aktívne využívať pri komunikácii s klientmi)

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
  • Vhodné pre absolventov:
    Áno