ERP Consultant so zameraním na účtovníctvo a ekonomiku

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:

Hlavnou náplňou práce bude implementácia riešení v oblasti účtovníctva a ekonomiky pre nových a existujúcich zákazníkov spoločnosti s využitím funkcionality komplexného medzinárodného ERP systému s cieľom umožniť zákazníkom efektívnejšie vykonávať a riadiť vlastné podnikové procesy. Práca zahrňuje:
• analytické práce na stretnutiach a workshopoch s klientom,
• tvorbu detailnej funkčnej špecifikácie na základe požiadaviek klienta,
• návrh a prezentácia riešenia na základe znalosti funkcionality a možností daného ERP riešenia,
• participáciu pri nastavovaní ERP riešenia a vývoji nových funkcionalít,
• prezentácia finálneho riešenia a jeho akceptácia s klientom,
• školenia a testovanie používateľov,
• zodpovednosť za tvorbu projektovej a výstupnej dokumentácie;
• zodpovednosť za riadenie pridelených projektových častí;
• asistencia pri príprave ponúk a prezentácií pre potenciálnych zákazníkov,
• asistencia pri identifikácii nových obchodných príležitostí.

Benefity a ďalšie výhody:

Spoločnosť ponúka
• Zaujímavú a dynamickú prácu
• Prístup k novým technológiám
• Stabilné zamestnanie v expandujúcej a ekonomicky silnej spoločnosti
• Motivujúce finančné i nefinančné ohodnotenie
• Možnosť profesijného a osobného rastu, rozvoj kariéry a možnosť certifikácie
• Príspevok na stravovanie
• Občerstvenie na pracovisku

Iné výhody
• Služobný automobil kategórie Škoda Octavia Combi/Hyundai i30 Combi
• Služobný mobilný telefón - aj na súkromné použitie,
• Služobný notebook - aj na súkromné použitie,
• Možný kariérny rast:
- Senior konzultant,
- Projektový manažér.
• Možnosti vzdelávania a certifikácie na Slovensku a v zahraničí (hlavne Švédsko)
• Možnosť účasti na partnerských akciách v zahraničí.

Informácie pre uchádzača:

​Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí spĺňajú stanovené kritériá danej pracovnej pozície. Zaslaním životopisu súhlasíte so spracovaním osobných údajov.
Ďakujeme za pochopenie.

Všeobecne požadované znalosti:

Požiadavky na zamestnanca (zoradené od najdôležitejšej po najmenej dôležitú):
Nevyhnutné:
1. Požadovaná prax:
• absolvované minimálne 2 úspešné (klientom akceptované riešenie a používané) projekty
implementácie ERP systému od začiatku až do konca v pozícii konzultanta ERP – od analytickej fázy až po odovzdanie ERP systému klientovi do prevádzky,
• minimálne 3 roky na podobnej pozícii v oblasti IT vrátane skúseností s implementáciou ERP systémov.
• pri absolventovi - Požadovaná znalosť účtovníctva a MS SQL

2. Znalosti účtovníctva a účtovných a ekonomických procesov vo výrobných a obchodných podnikoch:
• Účtovníctvo – podvojné a jednoduché – účtovanie, účtovná osnova, zákonné povinnosti, výkazy, prehľady, atď.
• Pohľadávky a záväzky,
• Banky,
• Majetok, daňové a účtovné odpisy,
• DPH,
•. Ročná účtovná závierka,
•. chápanie dopadu výrobných a logistických procesov na financie a účtovníctvo spoločnosti.

3. Jazykové znalosti:
• Anglický jazyk – aktívne (slovom aj písmom, schopnosť komunikovať aj v odbornej terminológii),
• Iný jazyk výhodou,

4. MS SQL - Požadovaná základná znalosť MS SQL – schopnosť vytvárať queries, schopnosť čítať SQL script,

Dôležité, ale nie nevyhnutné:
a. MS SQL - Schopnosť programovať v SQL výhodou,
b. Vzdelanie - požadované vysokoškolské vzdelanie II. stupňa ekonomické so zameraním účtovníctvo a financie, prípadne elektrotechnika (IT) alebo matematiku,
c. pokročilá znalosť práce s MS Word, MS Excel, MS PowerPoint,
d. znalosť práce s niektorým z nástrojov na modelovanie procesov.

Osobnostné predpoklady a zručnosti:

• orientácia na riešenie problémov, schopnosť identifikovať problém a navrhnúť jeho riešenie,
• komunikatívnosť (schopnosť samostatnej komunikácie s klientom),
• silné analytické a logické myslenie,
• flexibilita a schopnosť zvládať stres,
• samostatnosť i schopnosť práce v tíme,
• orientovanie sa v oblasti ERP systémov na trhu v SR a ČR,
• orientovanie sa v oblasti informačných technológií všeobecne,
• motivácia pracovať, vzdelávať sa a ďalej sa rozvíjať,
• vlastníctvo odborného certifikátu výhodou (Prince 2, ITIL, atď.).

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    vysokoškolské II. stupňa
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (pokročilý - C1)
  • Vhodné pre absolventov:
    Áno
  • Vodičský preukaz:
    B

Iné znalosti:

MS SQL, Podvojné účtovníctvo