Office manažér a personálny pracovník Lima SK s.r.o.

06.09.2021 Lima SK s.r.o.
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Miesto práce: Banská Bystrica
Pozícia / odvetvie: Office manažér, Personálny manažér
Ponúkaný plat (základná mzda): 1100 EUR
- po skúšobnej dobe bude mzda upravená - výška mzdy bude upresnená na pracovnom pohovore
Termín nástupu do práce: od 1.12.2021
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Počet voľných miest: 1

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:

- mzdy a personalistika (vedenie kompletnej mzdovej agendy, komunikácia s SP a ZP, výberové konania, pracovné zmluvy, interné smernice a pod.)
- práca s pohľadávkami (sledovanie vývoja, tvorba reportov a pod.)
- vypracovávanie rôznych reportov pre materskú spoločnosť a obchodný tím
- vypracovanie výkazov (Intrastat, Štatistický úrad, Odpadové hospodárstvo, a pod.)
- vystavovanie dobropisov
- vedenie pokladne
- príprava podkladov pre účtovníctvo
- sledovanie prijatých faktúr, úhrady, sledovanie cash flow
- organizácia firemných podujatí
- ostatná administratívna činnosť (napr. podpora obchodného tímu, komunikácia s rôznymi inštitúciami, BOZP, PZS, GDPR, vestník verejného obstarávania, pošta a pod.)
- práca s informačným systémom JDE Oracle

Benefity a ďalšie výhody:

- práca v medzinárodnej spoločnosti v segmente zdravotníctva
- odborné školenia
- mladý a dynamický kolektív
- výučba AJ s "native speakerom"
- príjemné pracovné prostredie v centre Banskej Bystrice

Informácie pre uchádzača:

- pracovný pomer na zastupovanie počas materskej a rodičovskej dovolenky - na 4 roky
- požadujeme ekonomické vzdelanie a zaslanie CV aj v anglickom jazyku
- ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem a dôveru pracovať v našej spoločnosti
- kontaktovať budeme len vybratých kandidátov

Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov za účelom výberu kandidátov v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov.

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie: vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)
Jazykové znalosti: Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
Vhodné pre absolventov: Nie

Iné znalosti:

Fakturácia, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft Word

Všeobecne požadované znalosti:

- anglický jazyk na komunikatívnej úrovni slovom aj písmom
- zodpovedný prístup k práci so zmyslom pre detail
- finančná a ekonomická gramotnosť
- príjemné a optimistické vystupovanie
- prirodzená schopnosť komunikácie
- výborné organizačné a prezentačné schopnosti
- cieľavedomosť, zodpovednosť, iniciatívnosť
- schopnosť pracovať v tíme