Špecialista riadenia sietí a služieb

22.10.2021 Slovak Telekom

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce:
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:

Do nášho tímu Helpdesku ICT business riešení hľadáme nového kolegu.

Máte skúsenosť s prácou so zákazníkmi a chuť komunikovať s nimi? Ste analytický typ človeka a všímate si detaily? Je spokojnosť zákazníkov pre Vás dôležitá? Pridajte sa do nášho tímu, ktorý sa zaoberá riešením technických problémov našich firemných zákazníkov.

Čomu sa budete venovať?

  • Budete vykonávať lokalizáciu, neutralizáciu, odstraňovanie porúch a dohľad nad identifikovanými sieťovými a zákazníckymi poruchami v manažmente porúch.
  • Budete spolupracovať na riešení problémov s ďalšími oddeleniami a tretími stranami.
  • Taktiež budete prijímať hlásenia o poruchách od business zákazníkov a informovať ich o priebehu odstraňovania porúch.
  • Budete vykonávať prvotnú diagnostiku miesta poruchy.
  • Budete analyzovať a koordinovať žiadosti na nevyhnutné prerušenia prevádzky a riadiť realizáciu nevyhnutných prerušení prevádzky v sieťach.
  • A taktiež predkladať správy v požadovanej forme.

Koho hľadáme?

  • Kolegu, ktorý rád rieši problémy a rád komunikuje ako so zákazníkmi, tak s kolegami s cieľom vyriešiť situáciu.
  • Kolegu, ktorý je ochotný pracovať v dvojzmenovej prevádzke, pričom zmeny sú rozvrhnuté od 7:00 do 19:00.
  • Na tejto pozícii využijete znalosť anglického jazyka, preto je fajn, ak ju máte na komunikatívnej úrovni.
  • Dôležité je tiež analytické myslenie, orientácia na detail a zodpovedný prístup.

Čo vám ponúkame

  • Mobil podľa vášho výberu
  • Neobmedzený paušál na pracovné účely
  • Ročnú odmenu do výšky 15% v závislosti od plnenia cieľov
  • Telekom produkty za zvýhodnené ceny (Magio TV, mobilný internet,...)
  • Možnosť práce z domu
  • 4 dni voľna navyše (sick day)
  • Stravné v hodnote 4,50 €/deň bez doplatku zamestnanca aj počas dovolenky a PN
  • Zamestnanecké súťaže o rôzne ceny, napr. o zaujímavé dovolenky
  • Možnosť osobného a kariérneho rozvoja. Prepracovaný systém adaptácie, školení a vzdelávania, vlastné vzdelávacie centrum
  • Pravidelné firemné podujatia (teambuildingy, Dni zdravia, Deň detí, Vianočná párty)
  • Širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti (ProCare), športu (MultiSport) a kultúry
  • Zľavy na produkty a služby našich partnerov
  • Príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
  • Kompenzácia pri práceneschopnosti.
Ponúkaný plat (základná mzda):
900 EUR
Upresnenie platových podmienok:
od 900 € + 15% ročný bonus, finálna výška mzdy závisí od seniority uchádzača
Termín nástupu do práce:
dohodou (ASAP)
Druh pracovného pomeru:

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie:
stredoškolské s maturitou

Informácie o spoločnosti

Charakteristika spoločnosti:
Slovak Telekom je moderná spoločnosť s dlhoročnou tradíciou na slovenskom telekomunikačnom trhu. Naším strategickým partnerom je najväčšia telekomunikačná spoločnosť v Európe – Deutsche Telekom AG, ktorá sa svojimi aktivitami radí medzi hlavných inovátorov v oblasti telekomunikácií a informačných technológií.
Sme vedúcou spoločnosťou v poskytovaní telekomunikačných služieb na Slovensku. Vlastníme a prevádzkujeme telekomunikačnú sieť, ktorá pokrýva celé územie Slovenskej republiky, poskytujeme národné a medzinárodné telefónne služby, ako aj široké portfólio dátových a internetových služieb. Patríme medzi najväčších zamestnávateľov, dlhodobo investujeme do rozvoja našej siete a služieb, a svojimi korporačnými aktivitami prispievame k rozvoju internetizácie Slovenska.
Oblasť pôsobenia:
Činnosti drôtových telekomunikácií
Adresa:
Slovak Telekom
Bajkalská 28
Bratislava
Slovenská republika
www.telekom.sk
Kontaktné údaje:
Ivana Severínová
 
Reagovať na ponuku