Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
#TsmeMy
Osobný konzultant na zákazníckej linke - práca na polovičný úväzok
Slovak TelekomInformácie o pracovnom mieste
Pozícia / odvetvie
Administratíva, Obchod, Zákaznícka podpora; Telefonický operátor, Telemarketingový pracovníkNáplň práce, informácie o pracovnom mieste
Náš tím je linka prvej pomoci pre zákazníkov Telekomu. My sme tí, komu naši zákazníci volajú a snažíme sa im ochotne pomôcť a vyriešiť ich požiadavky.
Zároveň zákazníkov zoznamujeme s našimi novými službami a ukazujeme im cestu, ako môžu ušetriť peniaze a čas, ktorý môžu tráviť so svojimi blízkymi.
Pokojne to môže byť pre vás vaša prvá pracovná príležitosť, ale nemusíte sa báť ani zmeny pracovnej oblasti, ak hľadáte stabilnú prácu, kde si viete sami ovplyvniť svoju finálnu mzdu.
O čom práca konzultanta je:
- Ide o telefonickú komunikáciu s našimi zákazníkmi, ktorým pomáhame, snažíme sa zodpovedať na ich otázky, nasmerovať ich, vyriešiť ich problém, a ponúknuť lepšie možnosti a riešenia služieb, ktoré zákazníci u nás využívajú.
- Našim zákazníkom sme k dispozícii od pondelka do piatku, v čase od 8:00 - 21:00 hod. Budete pracovať denne v 4,5-hodinových zmenách, ktoré budú plánované v čase našich prevádzkových hodín od 8:00 - 21:00 hod. O svojich zmenách budete vedieť minimálne 2 týždne dopredu a po dôkladnom zaškolení môžete pracovať aj z domu.
- Máme profi tím ľudí, ktorí vás na to všetko pripravia. V prvý mesiac si prejdete adaptačným procesom, kde vás naši tréneri oboznámia s produktami, službami a systémami v ktorých budete pracovať , tým však rozvoj nekončí. Náš tím koučov vám bude stále k dispozícii a vedia vás naviesť na správnu cestu, ak si s niečím neviete poradiť. A určite sa môžete obrátiť aj na Tímlídra alebo skúsených kolegov z tímu, ktorí vás nenechajú v štichu a ukážu vám svoje overené tipy-triky :)
Čo vám ponúkame:
- Stabilnú prácu v tíme s priateľskou atmosférou a motivujúcim ohodnotením.
- Výšku svojej mzdy si viete sami ovplyvniť. K základnej mzde si prirátate bonusy, ktoré závisia od vašej šikovnosti a zodpovednosti v plnení cieľov.
- Možnosť práce z domu po určitom čase.
- Mobil podľa vášho výberu a neobmedzený paušál na pracovné účely.
- Telekom produkty za zvýhodnené ceny (Magio TV, internet, Deezer a ďalšie).
- Stravné v hodnote 4,50 €/deň.
- Zamestnanecké súťaže o rôzne ceny, napr. o zaujímavé dovolenky.
- Možnosť osobného a kariérneho rozvoja- prepracovaný systém adaptácie, školení a vzdelávania, vlastné vzdelávacie centrum.
- Širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti (ProCare), športu (MultiSport) a kultúry.
- Zľavy na služby a produkty našich partnerov.
Koho hľadáme:
- Zákaznícky orientovaného kolegu s príjemným vystupovaním a výbornými komunikačnými a argumentačnými zručnosťami.
- Nesmie vám chýbať zodpovednosť, chuť telefonicky komunikovať s našimi zákazníkmi.
- Tímového hráča.
My vás vieme naučiť:
- Ako zvládať stresové situácie.
- Prácu v rozličných systémoch.
- Pracovať v tíme.
Ponúkaný plat
420 EURUpresnenie platových podmienok
základná mzda je 420 € + 75 € bonus garantovaný počas prvých 3 mesiacov, následne bonus podľa výkonu až do výšky 600 € a viacTermín nástupu do práce
dohodou (ASAP)Druh pracovného pomeru
skrátený úväzokPožiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitouVhodné pre absolventov
NieVhodné pre absolventov
NieKontakt
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
Zaujala ťa pracovná pozícia?
Ozvi sa nám!
© 2022 Slovak Telekom