Obsadzujeme atraktívnu pracovnú pozíciu "Asistentka / Recepčná".

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Spoločnosť PLUSIM hľadá do rozrastajúceho sa  tímu šikovnú Asistentku / Recepčnú

Hľadáme osobu, na zastrešenie chodu RECEPCIE budovy SKLADU a OFFICE SEKCIE spoločnosti PLUSIM.

Ideálna kandidátka BY MALA MAŤ vynikajúce organizačné a komunikačné schopnosti s orientáciou na vysokú kvalitu práce a zodpovednosť.

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • Pravidelná administratívna a organizačná podpora na pobočke v Bratislave,
  • Komunikácia a riešenie potrebnej agendy skladu,
  • Komunikácia s upratovacou službou pobočky,
  • Zabezpečenie potrebných servisných prác, opráv, úprav, reklamácií,
  • Komunikácia s úradmi, dodávateľmi, inštitúciami,
  • Spracovanie a evidencia pošty, návštevy pošty, kuriérskych zásielok,
  • Evidencia, skenovanie, archivácia dokumentov a zmlúv,
  • Nákup kancelárskych potrieb, obalového materiálu a zariadení kancelárií,
  • Organizácia meetingov, obsadenosti zasadačky,
  • Operatívne úlohy od členov manažmentu spoločnosti,
  • Asistencia pri organizovaní firemných podujatí, príprava e-mailov a komunikácia so zamestnancami,
  • Samozrejme mnoho ďalších činností a ad hoc riešení.

Benefity a ďalšie výhody:

- zázemie v modernej slovenskej spoločnosti so stabilným postavením na trhu
- dlhodobá spolupráca
- mladý, dynamický pracovný kolektív
- stravné lístky v hodnote nad rámec zákona
- multisport karta 
- ovocie na pracovisku 
- teambuildingové podujatia

Informácie pre uchádzača:

Zaslaním môjho životopisu a motivačného listu, resp. inej dokumentácie beriem na vedomie, že spoločnosť PLUSIM spol. s r. o. bude spracúvať moje osobné údaje na účely uskutočnenia výberového konania a obsadenia uverejnenej pracovnej pozície vhodným kandidátom, a teda za účelom sprostredkovania zamestnania.

Súčasne beriem na vedomie, že moje osobné údaje budú zdieľané so spoločnosťou, pre ktorú sa uvedená pracovná pozícia obsadzuje.

Čestne vyhlasujem, že všetky uvedené informácie sú pravdivé a poskytnutie údajov je dobrovoľné na základe vlastného rozhodnutia.

Ak Ťa táto pracovná ponuka zaujala, budeme radi, ak nám zašleš životopis na email.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti. Všetky Vaše životopisy budeme starostlivo posudzovať.
Výberové konanie pozostáva z dvoch kôl :)

Všeobecne požadované znalosti:

Osobnostné predpoklady:

· Anglický jazyk - plynule - písať aj čítať
· ideálnym kandidátom je človek, ktorého baví administratívna práca
· lojalita, dôveryhodnosť, dôslednosť, spoľahlivosť a diskrétnosť
· multitasking
· zmysel pre detail, iniciatívnosť, spoľahlivosť, organizáciu 
· komunikatívnosť, príjemné a reprezentatívne vystupovanie
· pozitívne myslenie a proaktívny prístup

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (expert - C2)
  • Vodičský preukaz:
    B