Front Office Assistant

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Do našej pobočky v Bratislave hľadáme nového kolegu/kolegyňu, ktorý/á doplní náš skvelý tím na Front Office.
Ak ťa láka prostredie HR, rád/rada komunikuješ a zároveň ťa baví aj administratíva a chceš mať okolo seba kopec skvelých kolegov, zašli nám svoj životopis a pridaj sa do našej PROPLUSCO rodiny.

Ako bude vyzerať tvoj deň?

Určite inak ako ten včerajší. Budeš prvou osobou na ktorú sa obrátia uchádzači o zamestnanie, či už osobne, telefonicky alebo e-mailom. Tvojou hlavnou náplňou práce bude KOMUNIKÁCIA - informuješ o voľných pozíciách, pomôžeš s ich obsadením, poradíš aj s personálnymi otázkami (neboj sa, zaučíme) a zároveň RIADENIE a ORGANIZOVANIE administratívnej agendy.

Čo ťa u nás čaká?
- si prvým kontaktom pre uchádzačov o zamestnanie
- osobná, telefonická a e-mailová komunikácia s uchádzačmi a klientmi
- príprava zmlúv, spracovanie údajov a dokumentov
- práca s internou databázou
- komunikácia s úradmi
- poskytovanie informácií o voľných pracovných pozíciách a spolupráca pri ich obsadzovaní
- administratívna podpora pobočky a úzka spolupráca s HR koordinátormi a ostatnými oddeleniami

Benefity a ďalšie výhody:

Čo ti ponúkame?
V prvom rade stabilné zamestnanie s možnosťou kariérneho rastu a osobného i pracovného rozvoja.
Môžeš sa tešiť na chutnú kávu v spoločnosti priateľských kolegov, ktorí ťa podporia ako v práci, tak aj v dobrej nálade.
O zábavu budeš mať postarané aj na našich teambuildingoch a firemných akciách a aby si si udržoval/a dobré zdravie, poskytneme ti Multisport kartu a dostatok kvalitného ovocia!

Informácie pre uchádzača:

Zaslaním môjho životopisu a motivačného listu, resp. inej dokumentácie beriem na vedomie, že spoločnosť PROPLUSCO spol. s r. o. bude spracúvať moje osobné údaje na účely uskutočnenia výberového konania a obsadenia uverejnenej pracovnej pozície vhodným kandidátom, a teda za účelom sprostredkovania zamestnania.

Súčasne beriem na vedomie, že moje osobné údaje budú zdieľané so spoločnosťou, pre ktorú sa uvedená pracovná pozícia obsadzuje.

Čestne vyhlasujem, že všetky uvedené informácie sú pravdivé a poskytnutie údajov je dobrovoľné na základe vlastného rozhodnutia.

Zároveň naša spoločnosť pristupuje k ochrane Vašich osobných údajov seriózne a preto upriamujeme Vašu pozornosť na Poučenie dotknutej osoby, kde sa dozviete kompletné informácie o Vašich právach a spôsobe spracúvania Vašich osobných údajov https://proplusco.sk/ochrana-osobnych-udajov-gdpr

Súhlas je daný na dobu určitú po dobu 3 rokov. Po období 3 rokov budú údaje anonymizované a ďalej využívané výlučne pre štatistické účely.

Viac pracovných pozícií nájdete na https://proplusco.sk/praca?utm_source=profesia&utm_medium=recru&utm_campaign=2018-ponukaweb 

Všeobecne požadované znalosti:

Ako si ťa predstavujeme?
Veľkú časť tvojho dňa zaberie telefonický, e-mailový a osobný kontakt s uchádzačmi o prácu alebo našimi zamestnancami, preto si veľmi dobrý/á v komunikácii a vieš sa vynájsť v každej situácii. Zároveň si vieš hravo zorganizovať a viesť administratívu, bez problémov sa pohybuješ v našom internom systéme a udržiavaš si poriadok v dokumentoch.
Máš minimálne maturitu a skúsenosti s HR alebo administratívou sú veľkým PLUS.

Podmienkou zaradenia do výberového procesu je zaslanie životopisu v slovenskom jazyku.

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)