Pracovník zákazníckeho servisu

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

- komunikácia so zákazníkom (e-mail, telefón), poskytovanie informácií, riešenie dotazov, podpora - príjem a vybavenie požiadaviek zákazníkov a sťažností - spracovanie objednávok v interných systémoch, interné evidencie - spolupráca s ostatnými oddeleniami

Všeobecne požadované znalosti:

- dobrá znalosť práce s PC (písanie všetkými desiatimi výhodou) - znalosť anglického jazyka min. úroveň A2 vítaná - príjemné vystupovanie, pozitívny prístup, výborný ústny a písomný prejav - prozákaznícka orientácia, tímový hráč, zodpovednosť, nekonfliktnosť - schopnosť pracovať pod tlakom a dodržiavať termíny - schopnosť absolvovať pohovor on-line

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou
  • Jazykové znalosti:
    Anglický jazyk (začiatočník - A2)

Iné znalosti:

Strojopis