Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
Pridaj sa k nám – do nášho tímu na pozíciu Aplikačného/Biznis analytika, kde sa budeš venovať predovšetkým administrácii biznis aplikácií a riešeniu interných požiadaviek prevádzky. Budeš zodpovedať za ich plynulý chod, podieľať sa na ich rozvoji a poskytovať podporu interným používateľom aplikácií. Očakávame že budeš schopný prekladať biznis požiadavky na požiadavky voči IT a naopak. Medzi Tvoje hlavné kompetencie bude patriť: • Administrácia najmä HR aplikácií na základe potrieb IT a biznisu; • Zadávanie a riešenie aplikačných zmenových požiadaviek v spolupráci s dodávateľmi a biznisom; • Administratíva menších aplikácií (1x ekonomická, 1x medicínska, a ďalšia výpomoc teamu) ; • Podpora a konzultácie pre interných užívateľov/biznis. Súčasťou Tvojej práce bude aj: • analýza procesov, ktoré majú byť navrhovaným informačným systémom podporované; • vytvárať artefakty podľa schválenej metodiky pre tvorbu analýz používanej vo firme; • vypracovávať návrhy na zmeny, rozšírenia a integrácie existujúcich systémov v súlade s požiadavkami; • aktívne sa podieľať na softvérovom vývojovom cykle, poskytovať konzultácie vývojovému tímu; • zabezpečovať plynulú prevádzku informačných systémov v doméne formou manažmentu zmien a incidentov a aktivitami zabezpečujúcimi kontinuitu biznisu; • spoluvytvárať testovacie scenáre a vykonávať doménové testovanie vytvoreného / upraveného informačného systému;
Ponúkaný plat
1600 EUR
Benefity a ďalšie výhody
Možnosť rozvíjať svoju kariéru v zázemí silnej súkromnej spoločnosti, ktorá je súčasťou medzinárodnej siete zdravotníckych zariadení v strednej Európe. · Stabilné zamestnanie · Príjemné pracovné prostredie · Zdravotná starostlivosť aj pre rodinných príslušníkov · Odborné školenia · Možnosť profesionálneho rastu · Jazykové vzdelávanie · Zamestnanecké aktivity · Zľavy v sieti lekární a na predplatné magazínov
Termín nástupu do práce
dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie pre uchádzača
V prípade, že máte záujem o túto pozíciu, zašlite nám prosím Váš profesný životopis. Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení životopisov budeme telefonicky kontaktovať iba uchádzačov postupujúcich do ďalšieho kola.
Minimálne požadované vzdelanie
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (mierne pokročilý - B1)
Všeobecne požadované znalosti
Kandidát by mal mať • VŠ vzdelanie v oblasti IT • pôsobenie na porovnateľnej pozícii minimálne 3 roky • PowerShell skriptovanie • Excel – pokročilý vo funkciách (VB/makrá ako plus) • Znalosť Windows serverov – základy (stav služieb, vyťaženie HW, logy...) • Základné znalosti o počítačových sieťach • Analytické myslenie • Angličtina – odborná terminológia formou porozumenia textu. Výhodou je komunikačná znalosť. • Schopnosť samostatne riešiť zverené úlohy a hľadať riešenia • Ďalšie vítané znalosti: Phyton – základy, SQL – základy, TomCat Apache server – základy, Znalosť Linux serverov – základy, HTML, PHP - základy
Vhodné pre absolventov
Nie
Vhodné pre absolventov
Nie
Centrála spoločnosti3-4 rokyAdmin a HQ