Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Miesto práce:
-
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:dohodou (ASAP)
Informácie o pracovnom mieste
- vybavovanie obchodných prípadov, vypracovávanie jednoduchších ponúk
- kontakt s dodávateľmi, nakupovanie cez internet
- komunikácia s technikmi, zákazníkmi o dodávkach tovaru a služieb
- vybavovanie reklamácií
- starostlivosť o office, v ktorom je aj malý sklad – dokupovanie kancelárskeho spotrebného materiálu, udržiavanie systémoveho poriadku
- starostlivosť o agendu súvisiacich dokladov
Benefity a ďalšie výhody:
- stabilná a rýchlo sa rozvíjajúca spoločnosť
- flexibilná pracovná doba
- priateľské pracovné prostredie
Informácie pre uchádzača:
V prípade záujmu a spĺňania požiadaviek pošlite na naše kontakty Vaše CV s označením názvu pozície. Vybraných kandidátov pozveme na osobné (prípadne online) stretnutie do 21 dní. V prípade, že si želáte aby sme Vás v budúcnosti kontaktovali s vhodnými pracovnými ponukami uveďte v žiadosti aj súhlas s archivovaním Vašich osobných údajov v našej databáze. V opačnom prípade budú podľa zákona zlikvidované.
Všeobecne požadované znalosti:
* aspoň 2-ročná prax v komunikácií s klientmi prípadne z oblasti administratívy (aj kvalitná stabilná brigáda počas štúdia je uznateľnou praxou)
* PC zručnosti na vysokej úrovni
* anglický jazyk na komunikačnej úrovni
* záujem o IT
* osobnostné predpoklady: flexibilita, komunikatívnosť, dôslednosť, spoľahlivosť, samostatnosť, lojalita, dynamickosť, príjemné vystupovanie, organizačné schopnosti, nadhľad
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou
-
Vhodné pre absolventov:Áno
-
Vodičský preukaz:B