Administratívna podpora predajne Möbelix Bratislava Bory Mall
Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Ponúkaný plat (základná mzda):1100 EURZobraziť viac
nástupna mzda po dobu zaškolenia do 31.12.2021
úväzok 35 hod/týždenne -
Druh pracovného pomeru:
-
Termín nástupu do práce:od 1.9.2021
Informácie o pracovnom mieste
Ako skĺbiť prácu v obchode s kancelárskou prácou? Jednoducho ich spoj - staň sa administratívnou podporou predajne a zároveň vedúci/m pokladníčkou /om predajne Möbelix v Bratislave.
O ČOM JE TÁTO PRÁCA?
O dynamike: Nie je to len o sedení za počítačom, budete tiež pri pokladni, v kontakte so zákazníkmi. Administratívou strávite 80% Vášho času a zvyšných 20% na pokladni. Často je potrebné konzultovať veci s kolegami na predajni aj v sklade.
O pestrosti: Budete komunikovať s dodávateľmi i zákazníkmi, vybavovať reklamácie.
O zodpovednosti: Budete mať na starosti trezor aj pokladne a pripravovať podklady pre mzdy.
O nemčine: Stačí, keď sa dohodnete na základnej úrovni, všetko ostatné sa naučíte. Nič to nie je.
O vlastnej organizácii: Prácu si musíme vedieť sami rozvrhnúť. Dvakrát do mesiaca na Vás padne smena cez víkend, ale za to si môžete vziať voľno v týždni a zariadiť si to, čo bežne nestihnete.
Benefity a ďalšie výhody:
ČO MÔŽETE OČAKÁVAŤ VY OD NÁS?
• Istú prácu vo firme, ktorá je súčasťou medzinárodného koncernu. Stojíme na pevných základoch.
• Dobré výkony dokážeme oceniť. S kvalitou Vašej práce porastie priamo úmerne aj Vaša mzda.
• Vaše zaškolenie nepodceníme. Po dobu niekoľkých mesiacov sa Vám budú venovať skúsení kolegovia na najbližších pobočkách.
• Po celú dobu zaškolenia Vám samozrejme prináležia diéty a cestovné náklady. Ubytovanie v hoteli hradíme tiež my.
• V Möbelixe si potrpíme na férovosť a vzájomnú kolegiálnosť.
• Kariérnemu postupu sa u nás medze nekladú.
• Máme prepracovaný systém školení.
• Kávu zadarmo, teambuildingové akcie alebo zamestnanecké zľavy.
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:stredoškolské s maturitou