custom-banner

Administratívna podpora predajne Möbelix Bratislava Bory Mall

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Ako skĺbiť prácu v obchode s kancelárskou prácou? Jednoducho ich spoj - staň sa administratívnou podporou predajne a zároveň vedúci/m pokladníčkou /om predajne Möbelix v Bratislave.

O ČOM JE TÁTO PRÁCA?

O dynamike: Nie je to len o sedení za počítačom, budete tiež pri pokladni, v kontakte so zákazníkmi. Administratívou strávite 80% Vášho času a zvyšných 20% na pokladni. Často je potrebné konzultovať veci s kolegami na predajni aj v sklade.

O pestrosti: Budete komunikovať s dodávateľmi i zákazníkmi, vybavovať reklamácie.

O zodpovednosti: Budete mať na starosti trezor aj pokladne a pripravovať podklady pre mzdy.

O nemčine: Stačí, keď sa dohodnete na základnej úrovni, všetko ostatné sa naučíte. Nič to nie je.

O vlastnej organizácii: Prácu si musíme vedieť sami rozvrhnúť. Dvakrát do mesiaca na Vás padne smena cez víkend, ale za to si môžete vziať voľno v týždni a zariadiť si to, čo bežne nestihnete.

Benefity a ďalšie výhody:

ČO MÔŽETE OČAKÁVAŤ VY OD NÁS?

• Istú prácu vo firme, ktorá je súčasťou medzinárodného koncernu. Stojíme na pevných základoch.
• Dobré výkony dokážeme oceniť. S kvalitou Vašej práce porastie priamo úmerne aj Vaša mzda.
• Vaše zaškolenie nepodceníme. Po dobu niekoľkých mesiacov sa Vám budú venovať skúsení kolegovia na najbližších pobočkách.
• Po celú dobu zaškolenia Vám samozrejme prináležia diéty a cestovné náklady. Ubytovanie v hoteli hradíme tiež my.
• V Möbelixe si potrpíme na férovosť a vzájomnú kolegiálnosť.
• Kariérnemu postupu sa u nás medze nekladú.
• Máme prepracovaný systém školení.
• Kávu zadarmo, teambuildingové akcie alebo zamestnanecké zľavy.

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské s maturitou