Experienced Digital Specialist

28.04.2021 PHD, s.r.o.
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Miesto práce: Bratislavský kraj; Bratislava
Pozícia / odvetvie: Marketing, reklama, PR; Account manager, Marketingový špecialista, PPC špecialista, Produktový manažér v oblasti reklamy a marketingu, Špecialista marketingových analýz
Ponúkaný plat (základná mzda): 1150 - 1300 EUR
Termín nástupu do práce: dohodou (ASAP)
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Počet voľných miest: 1

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:

• Prijímanie a spracovávanie briefov od klienta, vypracovávanie a prezentovanie ponúk klientovi
• Spracovávanie informácií - analýzy spotrebiteľa, mediálneho trhu, segmentu, tvorba insightov pre tvorbu komunikačnej stratégie
• Navrhovanie a správa reklamných kampaní v médiách
• Navrhovanie a implementácia kampaní v médiách pre zverených klientov – vypracovávanie mediaplánov, implementácia, optimalizácia a vyhodnocovanie kampaní
• Príprava mediálnych analýz (konkurencia, trh, účinnosť médií, prehľad mediálneho trhu ap.)
• Post-buy analýzy kampaní a odporúčania klientom
• Zdieľanie skúseností a know-how s kolegami

Benefity a ďalšie výhody:

• Výborný kolektív
• Možnosť kariérneho postupu v globálne úspešnej agentúre a skupine
• Kontinuálne vzdelávanie a osobný rast
• Možnosť rotácie v rámci oddelení našej agentúry a skupiny Omnicom Media Group na Slovensku a po celom svete
• a iné zaujímavé zamestnanecké benefity

Informácie pre uchádzača:

V prípade záujmu prosím pošlite životopis spolu s motivačným listom.
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Motivačné listy spolu s CV starostlivo posúdime, kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. CV bez motivačného listu automaticky nepostupujú do výberového konania.

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie: vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti: Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)
Vhodné pre absolventov: Nie
Vodičský preukaz: B

Všeobecne požadované znalosti:

• Min 2 roky skúseností v obore digitálnej reklamy, digitálnych médií a TV reklamy
• Min 1 rok skúseností práce s manažmentom digitálnych kanálov PPC, Search, social, programmatic, video, display
• Skúsenosti s tvorbou a riadením reklamných a mediálnych kampaní
• Skúsenosti s FB Business Manager, Google Ads, Google Analytics, Adform/Double click
• Skúsenosti s account manažmentom v reklamnej/mediálnej/digitálnej agentúre sú vítané
• Výborné komunikačné a vyjadrovacie schopnosti
• Ambicióznosť, kreativita, logické myslenie