Experienced Media Specialist – Skúsený Mediálny Špecialista

26.04.2021 PHD, s.r.o.
Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Miesto práce: Bratislava
Bratislavský kraj; Bratislava
Pozícia / odvetvie: Marketing, reklama, PR; Account manager, Marketingový špecialista, PPC špecialista, Produktový manažér v oblasti reklamy a marketingu, Špecialista marketingových analýz
Ponúkaný plat (základná mzda): 1150 - 1400 EUR
Termín nástupu do práce: dohodou (ASAP)
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Počet voľných miest: 1

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:

• Prijímanie zadaní od klienta, ich spracovávanie (de-brief interný/externý), príprava projektov, prezentácia a implementácia
• Aktivácia kampaní v médiách, optimalizácia a vyhodnocovanie
• Analýzy trhu, konkurenčného prostredia a spotrebiteľa
• Operatívna komunikácia a rozvíjanie dobrých vzťahov s klientmi a médiami
• Manažment projektov
• Príprava návrhov a mediálnych riešení a ich prezentovanie klientom
• Aktivácia kampaní v médiách – objednávanie, sledovanie a vyhodnocovanie kampaní, odporúčania klientom na optimalizáciu kampaní

Benefity a ďalšie výhody:

• Skvelý kolektív mladých ľudí
• Kariérny a platový rast
• Možnosť vzdelávania, osobného rozvoja
• Možnosť rotácie v rámci oddelení firmy, skupiny Omnicom Media Group na Slovensku a v rámci pobočiek po celom svete
• a iné zaujímavé zamestnanecké benefity

Informácie pre uchádzača:

V prípade záujmu prosím pošlite životopis spolu s motivačným listom.
Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Motivačné listy spolu s CV starostlivo posúdime, kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. CV bez motivačného listu automaticky nepostupujú do výberového konania.

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie: vysokoškolské II. stupňa
Vhodné pre absolventov: Nie
Vodičský preukaz: B

Všeobecne požadované znalosti:

• 1-2 roky pracovných skúseností v oblasti reklama a médiá, reklamná agentúra, mediálna agentúra, eventová agentúra, digitálna agentúra alebo v príbuzných oblastiach. Predchádzajúce skúsenosti v obchode a marketingu sú výhodou.
• Organizačné zručnosti, time manažment, projektový manažment
• Znalosť práce s dátami a technológiami v mediálnej reklame (napr. MML/TGI, Mamut, Golem, Adexspot, Google, FB business manager, DoubleClick, Adform, Gemius ap.)
• Nadšenie pre reklamu a médiá, tvorivý, pro-aktívny riešiaci prístup k plneniu úloh
• Komunikačné a vyjadrovacie schopnosti