Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.
Špecialista - Správa registratúry
Penta Hospitals SK, a. s.Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste
Do nášho tímu "Facility" hľadáme kolegu na pozíciu Špecialistu registratúry Medzi Vaše hlavné kompetencie a činnosti bude patriť: * sledovanie a vyhodnocovanie platnej legislatívy v oblasti správy registratúry a archívnej činnosti spoločnosti * spolupráca pri tvorbe interných noriem a metodických postupov v oblasti správy registratúrnej a archívnej činnosti (metodické riadenie) pre celú skupinu ProCare a Svet Zdravia * príprava a kontrola vyraďovacieho konania - pre celú skupinu ProCare a Svet zdravia * komplexná a odborná zodpovednosť pri preberaní, evidovaní, ukladaní, označovaní, ochrane, využívaní a vyraďovaní dokumentov vrátane kontrolných činností * komunikácia s príslušnými úradmi a externými dodávateľmi služieb * tvorba analýz a zadaní pre štatistiky a reporty * zabezpečovanie činností v súvislosti s implementáciou procesu ochrany osobných údajov * metodická podpora pri tvorbe pracovných postupov súvisiacich s elektronickým spracovaním dokumentov * komplexné zastrešenie toku a platnosti zmlúv a dodatkov v rámci agendy nájomných zmlúv pre spoločnosťPonúkaný plat
1100 EURBenefity a ďalšie výhody
Možnosť rozvíjať svoju kariéru v zázemí silnej súkromnej spoločnosti, ktorá je súčasťou medzinárodnej siete zdravotníckych zariadení v strednej Európe.- Stabilné zamestnanie
- Príjemné pracovné prostredie
- Zdravotná starostlivosť aj pre rodinných príslušníkov
- Odborné školenia
- Možnosť profesionálneho rastu
- Jazykové vzdelávanie
- Zamestnanecké aktivity
- Zľavy v sieti lekární a na predplatné magazínov
Termín nástupu do práce
dohodouDruh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzokPožiadavky na zamestnanca
Minimálne požadované vzdelanie
vysokoškolské II. stupňaVšeobecne požadované znalosti
- VŠ vzdelanie, zameranie na správu registratúry - výhodou- pôsobenie na obdobnej pozícii min. 1 rok v rámci riadenia procesov registratúry a operatívnych archívnych činností výhodou
- znalosť práce s PC (Word, Excel - pokročilý)
- vodičský preukaz sk. B - aktívny vodič
- precíznosť, presnosť, tímovosť
- schopnosť samostatne riešiť zverené úlohy a hľadať riešenia
- komunikačné schopnosti
- proaktívny prístup