Ponuky z podobných lokalít
Ponuky z podobných kategórií
-
Druh pracovného pomeru:
Informácie o pracovnom mieste
Chcete získať stabilnú a dlhodobú prácu v medzinárodnej personálnej agentúre GI GROUP? Láka Vás agentúrne prostredie a práca vo firme, ktorá je známa svojou kvalitou a profesionalitou? Naša pozícia Perosnálneho konzultanta prináša možnosť profesionálneho rastu ako aj spoluprácu s top zamestnávateľmi v regióne. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: - Aktívny nábor zamestnancov na naše otvorené pozície u klientov - prevažne výrobný sektor (automotive, retail, strojársky, potravinársky priemysel a iné) - Selekcia kandidátov, overovanie ich zručností a schopností, vedenie pohovorov s uchádzačmi o zamestnanie a ich odporúčanie klientovi - Aktívna práca s databázou kandidátov, prezentovanie pracovných pozícií - Príprava pracovných dokumentov, zmlúv a dodatkov - Príprava podkladov na fakturáciu, spolupráca s finančným oddelením - Rozvoj vzťahov a aktívna komunikácia s pridelenými klientmi - Poradenstvo klientom pri pokrývaní náborových potrieb - Zadávanie inzercie do pracovných portálov - Alternatívne vyhľadávanie vhodných uchádzačov - letáky, SMS kampane, web kampane, Facebook a iné - Aktívna komunikácia a spolupráca s ostatnými členmi tímu, rovnako ako s kolegami na iných oddeleniach a iných pobočkách spoločnosti
Benefity a ďalšie výhody:
Ponúkame nasledovné benefity: - Finančné bonusy v závislosti od výkonu vyplácané na mesačnej báze - Možnosť home-office - Tréningy a školenia v oblasti HR, plné úvodné zaškolenie na celú pracovnú náplň
Informácie pre uchádzača:
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku. Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Všeobecne požadované znalosti:
Hľadáme kolegu, ktorý by mal spĺňať tieto kritériá: - VŠ vzdelanie - Predchádzajúce skúsenosti z oblasti Personalistiky, Recruitmentu, prípadne z agentúrneho prostredia sú PODMIENKOU - Praktická znalosť Zákonníka práce VEĽKOU VÝHODOU - Pozornosť na detail - potrebná pri príprave pracovných dokumentov, spracovaní podkladov na mzdy - Výborné komunikačne zručnosti - schopnosť efektívne komunikovať s kandidátmi z výrobného sektora ako aj administratívy - Orientácia na zákazníka - zisťovanie potrieb zákazníka a rýchle reagovanie, efektívna spolupráca s klientom aj kandidátom - Flexibilita a pracovné nasadenie - náš svet je dynamický, veci sa rýchlo menia a flexibilní kolegovia, ktorí dokážu rýchlo reagovať sú u nás úspešní - PC znalosti – MS Office - práca s interným systémom, MS Excel, webovou databázou a pod.
Požiadavky na zamestnanca
-
Minimálne požadované vzdelanie:vysokoškolské I. stupňa (bakalárske)
-
Jazykové znalosti:Anglický jazyk (stredne pokročilý - B2)