Práca Konecta Slovakia s. r. o. (0)

Konecta Group je medzinárodné zákaznícke centrum pôsobiace v rôznych krajinách, od novembra 2022 aj na Slovensku, v Banskej Bystrici. Naša spoločnosť ponúka široké spektrum služieb od starostlivosti o zákazníka, cez telemarketing a predaj, back office, B2B a B2C marketing, rôzne administratívne činnosti až po prieskumy spokojnosti. Pre našich klientov sa snažíme zabezpečiť maximálnu kvalitu služieb a efektívne, na mieru šité riešenia, podložené našimi dlhoročnými skúsenosťami. Podkladom našej činnosti sú kvalitné dáta. Sme aktívni v oblasti bankovníctva, poisťovníctva, logistiky, energetického priemyslu, veľkoobchodu, maloobchodu, poskytujeme služby mobilným operátorom. Prevádzkujeme aktívne (outbound) aj pasívne (inbound) zákaznícke linky. Aktívne sú také, kedy operátori volajú zákazníkom a pasívne zas, keď čakajú na telefonát klienta, aby mu mohli zodpovedať otázky a poradiť v riešení problému. Zákaznícke služby, starostlivosť a telefonickú podporu koncovým užívateľom poskytujeme pre rôznych klientov, napríklad Philip Morris, Vodafone, Packeta, O2, ČEZ, mBank, Raiffeisenbank a ďalších. Konecta ponúka svojím klientom aj dočasné posilnenie telefonických liniek z dôvodu nárastu požiadaviek, napríklad v oblasti dopravy a logistiky v predvianočnom období. V roku 2022 Konecta vstúpila na Slovensko, do Banskej Bystrice, kde zo svojho sídla v budove Interpolis v širšom centre Banskej Bystrice prevádzkuje aktívnu linku pre svojho medzinárodného klienta, spoločnosť Philip Morris. Od októbra 2023 štartuje na Slovensku projekt Vodafone. V metropole stredného Slovenska plánuje písať ďalšiu kapitolu svojho úspešného príbehu. Sme pripravení poskytovať rôznorodé kvalitné služby v oblasti zákazníckej starostlivosti aj ďalším klientom.