Práca agentúra H.R.OMADA spol. s r.o. (0)

Spoločnosť H.R.omada spol. s r.o. najčastejšie rieši pre svojich klientov nasledovné výzvy: Výber a nábor zamestnancov, pri ktorom je samozrejmosťou kvalitné a dôkladné preverenie referencií adeptov, trojitá filtrácia uchádzačov (každý adept je preverený minimálne tromi skúsenými personalistami), realizácia finálového výberového kola za účasti zadávateľa a poskytnutie záruky na vybraného uchádzača. Rozvoj ľudských zdrojov formou školení, seminárov, kaučingu a „trainings on the job“. Predajné alebo obchodnícke zručnosti (tzn. B2C alebo B2B), efektívna komunikácia , psychologické vymáhanie pohľadávok, efektívne riadenie nákupu alebo predaja, profesionálne vyjednávanie, vedenie ľudí, zvládanie stresu, časový manažment, teambuildingy, strategické workshopy...... Pracovno-právne poradenstvo - aby mali naši klienti kvalitne nastavené pracovno-právne vzťahy, pomoc pri komplikovanom prepúšťaní a prijímaní zamestnancov. Manažérske poradenstvo - napr.: optimalizácia procesov a činností, zlepšenie procesov a činností, návrh a implementácia nových procesov, obchodné a marketingové poradenstvo... Profesionálne prezentácie - služby profesionálneho prezentátora na podujatiach organizovaných našimi klientmi. Obchodné, marketingové prezentácie v anglickom jazyku zamerané na predaj a prezentáciu produktov a služieb našich klientov. Tlmočenie - služby tlmočníka s obchodnými a technickými skúsenosťami, so znalosťou spoločenskej a diplomatickej etikety. Vyjednávanie - vedenie alebo čiastočná pomoc pri vyjednávacích rozhovoroch so zahraničnými klientmi alebo dodávateľmi našich klientov.