Referent správy pohľadávok

  • Telefonické, písomné a prípadne osobné vymáhanie pohľadávok.
  • Evidovanie a kontrolovanie neuhradených pohľadávok v internom systéme správy pohľadávok.
  • Hľadanie najvhodnejších riešení pre vymáhanie pohľadávky.
  • Spracovávanie príslušnej dokumentácie (prijaté platby, zmeny úverových podmienok, odklady splácania atď.).
  • Evidovanie kompletnej komunikácie s klientom (telefonickej, písomnej) pre následné dôkazové konanie.
  • Príprava podkladov pre súdne konania, vymáhacie agentúry a právne oddelenie.
  • Vypracovávanie splátkových kalendárov, zmien v úverových nastaveniach, prepisoch dlžníkov atď.
  • Tvorba štatistík a monitoring úspešnosti vymáhania.
Aktuálna ponuka práce v kategórii Referent správy pohľadávok

Špecialista nájomných zmlúv - Administratívny pracovník s anglickým jazykom

TRANSFER International Staff k.s.
Bratislava, Senec, Malacky
  • €od 1800 EUR/mesiac
23.04.2024

Administratívny pracovník - špecialista nájomných zmlúv

TRANSFER International Staff k.s.
Bratislavský kraj, Bratislava, Senec
  • €od 1800 EUR/mesiac
09.04.2024
Zobraziť viac ponúk

Pracovné ponuky podľa lokality