Help desk pracovník

  • Podpora základných zákazníckych požiadaviek (mailová, telefonická komunikácia).
  • Vybavovanie sťažností a reklamácií od zákazníkov.
  • Prvotná diagnostika a riešenie problémov s následným podstúpením na kompetentné oddelenia podpory.
  • Reportovanie požiadaviek zákazníkov v stanovenom časovom limite.
  • Vytváranie a overovanie chybových správ a následné určenie ich priority.
  • Dodržiavanie etického kódexu, interných smerníc a štandardov spoločnosti.
Aktuálna ponuka práce v kategórii Help desk pracovník

Špecialista podpory aplikácií

Penta Hospitals SK, a. s.
Bratislava
  • €od 1500 EUR/mesiac
09.04.2024

Technik service desk - hotline podpora predajní (ž/m)

dm drogerie markt, s.r.o.
Bratislava
  • €od 1824 EUR/mesiac
26.03.2024
Zobraziť viac ponúk

Pracovné ponuky podľa lokality