Back office špecialista
- Spracovávanie žiadostí od klientov danej finančnej inštitúcie.
- Aktualizovanie informačného systému, zadávanie žiadostí do systému.
- Zmena údajov v klientskej dokumentácii a správa klientskych účtov.
- Reportovanie problematických, rizikových a iných žiadostí (od klientov, zamestnancov) nad rozsah kompetencií svojmu nadriadenému.
- Archivovanie dokumentácie v súlade s platnými nariadeniami zamestnávateľa.
- Komunikácia (telefonická, mailová, písomná) s klientmi, obchodnými partnermi a inými internými oddeleniami.
- Zabezpečenie potrebnej dokumentácie ku poštovej a mailovej komunikácií.
- Vykonávanie asistenčných prác pre podporu jednotlivých oddelení.
- od 800 EUR/mesiac
26.03.2024
- od 900 EUR/mesiac
26.03.2024
- od 900 EUR/mesiac
08.03.2024