Administratívny zamestnanec logistiky - príjem tovaru

Ponuka je neaktívna, nedá sa na ňu reagovať.

Ponuky z podobných lokalít

Ponuky z podobných kategórií

Informácie o pracovnom mieste

Vašou úlohou bude spracovávanie všetkých typov objednávok, zadávanie a kontrola korekcií tovaru, príjem dokladov od dodávateľov a kontrola ich úplností, príprava dokladov pre zamestnancov, ktorí prijímajú tovar, zhromažďovanie údajov pre GMS, porovnávanie objednávok a dodacích listov, spolupráca s oddeleniami a vykonávanie administratívnych a logistických služieb pre tieto oddelenia, riešenie zistených rozdielov

Benefity a ďalšie výhody:

V prípade Vášho záujmu prosím zašlite motivačný list spolu so životopisom v slovenskom jazyku, kde pripojíte nasledovný súhlas: Súhlasím so správou, spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti METRO Cash&Carry SR s.r.o. Poskytnutie údajov je dobrovoľné a bez dôsledkov s tým, že tieto údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Zb. o ochrane osobných údajov. Súhlas je daný na dobu neurčitú a podľa § 28 ods. 3 cit. zákona je ho možné kedykoľvek písomne odvolať.

Požiadavky na zamestnanca

  • Minimálne požadované vzdelanie:
    stredoškolské bez maturity