Operátor call centra pre biznis zákaznikov

23.07.2017 Slovak Telekom

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce:
Nitra
Nitra
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
Máš rád(a) mobilné telefóny, nové technológie, inovatívne služby? Baví ťa komunikovať s ľuďmi? Si súťaživý(á) a rád(a) zdolávaš výzvy? Chceš sa naučiť, ako sa robí biznis v medzinárodnej spoločnosti, ktorá hrá prvú ligu? Tak si tu správne.
Práve hľadáme posilu, predajcu aj „servismena“ do nášho tímu v call centre v Nitre.

KTO SME A O ČO SA SNAŽÍME
Zavolať babičke, poslať fotky e-mailom kamarátke, pozrieť sa na nete, čo hrajú v kine, pozerať filmy bez reklám. Umožňujeme ľuďom zdieľať svoje radosti aj starosti, šetriť čas, komunikovať... na diaľku, kdekoľvek, rýchlo a každý deň, prostredníctvom volaní v pevnej i mobilnej sieti, dát a televízie. Sme líder, ktorý posúva tento svet vpred. Sme Telekom.

AKÁ PRÁCA NA TEBA ČAKÁ
Každodenným chlebíčkom našich reprezentantov v call centre v Nitre je starostlivosť o biznis zákazníkov úzko prepojená s aktívnym predajom produktov a služieb Telekomu.

Spokojnosť zákazníkov je pre nás prvoradá! Našou úlohou je starať sa o biznis zákazníkov, riešiť ich požiadavky a prostredníctvom zisťovania potrieb predávať zákazníkom všetko, čo im na očiach vidíme, ale aj produkty a služby, po ktorých zatúžia akonáhle im ich predstavíš.
Sme tu preto aby sme našli pre každého zákazníka riešenie šité na mieru!

Práca na call centre sa nezaobíde bez bežnej administratívy, zadávania požiadaviek do počítača a spolupráce s ostatnými oddeleniami spoločnosti.
Spokojnosť zákazníka súvisí aj s dostupnosťou call centra od 07:30 do 18:00.
Preto pracujeme v 8,5 hod. zmenách s postupným nástupom na pracovnú zmenu.


Ponúkaný plat:
dohodou
Iné výhody:
Okrem toho u nás nájdete:
- širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných
podľa vašich vlastných preferencií
- vlastné vzdelávacie centrum a širokú škálu interných aj externých školení
- atraktívne zľavy na produkty a služby značiek T-Com a T-Mobile ( Magio, mobilný internet a pod...)
- príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
- flexibilný pracovný čas
- kompenzácia pri práceneschopnosti
- zľavy u vybraných partnerov na ich produkty a služby a iné
Termín nástupu do práce:
asap
Druh pracovného pomeru:
hlavný

Požiadavky na zamestnanca

Minimálne požadované vzdelanie:
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti:
neuvedené
Iné znalosti:
neuvedené
Všeobecne požadované znalosti:
ČO BUDEŠ POTREBOVAŤ KU SVOJEJ PRÁCI?
Výbava nášho reprezentanta zahŕňa predovšetkým efektívnu komunikáciu, obchodného ducha (cit pre biznis, umenie načúvať klientom, spozorovať príležitosť a schopnosť im niečo ponúknuť a predať), iskru v očiach (nadšenie pre svoju značku, produkty a telco biznis) a vytrvalosť (len tak sa nenecháš odradiť neúspechom). A bude fajn, ak budeš vedieť pracovať s počítačom v rôznych aplikáciách. :)


Skúsenosti s práce so zákazníkom sú výhodou.

Užívateľská znalosť práce s PC je nutná.

Informácie o spoločnosti

Charakteristika spoločnosti:
Slovak Telekom je moderná spoločnosť s dlhoročnou tradíciou na slovenskom telekomunikačnom trhu. Naším strategickým partnerom je najväčšia telekomunikačná spoločnosť v Európe – Deutsche Telekom AG, ktorá sa svojimi aktivitami radí medzi hlavných inovátorov v oblasti telekomunikácií a informačných technológií.
Sme vedúcou spoločnosťou v poskytovaní telekomunikačných služieb na Slovensku. Vlastníme a prevádzkujeme telekomunikačnú sieť, ktorá pokrýva celé územie Slovenskej republiky, poskytujeme národné a medzinárodné telefónne služby, ako aj široké portfólio dátových a internetových služieb. Patríme medzi najväčších zamestnávateľov, dlhodobo investujeme do rozvoja našej siete a služieb, a svojimi korporačnými aktivitami prispievame k rozvoju internetizácie Slovenska.
Oblasť pôsobenia:
Informačné technológie
Adresa:
Slovak Telekom
Bajkalská 28
Bratislava
Slovenská republika
Kontaktné údaje:
Huráková Mária
 
Reaguj na ponuku